Тест на e.Go Life – електромобилът, който ще се произвежда в България


10
юли
2021

Така изглежда прототипът на електромобила, който от 2023 г. ще се произвежда в Ловеч: Life на старт-ъпа e.Go от Аахен трябва да направи революция в автомобилния бранш.

Life е разработен от Гюнтер Шу, професор по производствена техника в Техническия университет в германския Аахен. Очакваше се производството на модела да стартира през 2018 г., но плановете се забавиха. Първоначално обявената цена от под 32 000 лв. също едва ли ще бъде постигната – колкото и да се пести навсякъде, където е възможно.

AUTO BILD тества най-мощната версия на изгодния електромобил.

Кокпитът на електромобила е дигитален – конвенционални уреди липсват, показва се само най-важната информация.

Макар, че размерите на e.Go Life са малки, зад пасажерите на втория ред има място за багаж!

Мъникът се предлага в три версии: като Life 20 с 27 к.с., Life 40 (54 к.с.) и Life 60 с 82 к.с. В зависимост от капацитета на батерията, електромобилът с две врати тежи между 880 и 950 килограма.

Капацитетът на батерията е между 14,9 кВтч. и 23,9 кВтч., което позволява пробег от 121 до 184 километра. В реални условия пробегът е между 104 и 158 километра.

Ако предпочитате по-спортното каране, то трябва да изберете топмодела Life 60. Натискаме педала на газта и градската бълха потегля. От 0 до 50 км/ч за само 3,4 секунди, а максималната скорост е 152 км/ч

Life вози стегнато и притежава директно управление. Причината: малкият модел е широчината на Mini, а в четирите ъгъла има по една гума с широчина 22,5 сантиметра. Заедно с малкото тегло и ниския център на тежестта означава пътно поведение като на карт.

Изненадващо е, колко много място предлага малкият електромобил.  Отпред двама души няма да си пречат – пространството а главите и краката е достатъчно. Висока позиция на седене като в SUV – e.Go го може.

На втория ред на дългия 3,34 метра електромобил юношите могат да седят спокойно – забележително!  Нещо, с което трябва да свикнете, е кокпитът. Вътрешното пространство е създадено от инженери, а не от дизайнери. Не изглежда особено висококачествено и е оправдано с оглед на желаната ниска цена.

ИЗВОД: „Обикновено съм скептичен при новите автомобилни производители. В миналото се даваха много обещания, а малко от тях бяха изпълнени. e.Go е различен – малък автомобил с малка цена. Ще успее!“

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин