Тест на хибридната Panamera на Speedart


19
сеп.
2019

Speedart са се заели с Panamera 4 E-Hybrid: освен повече конски сили и свеж външен вид, те са оборудвали модела и със звуков модул, който използва вибрациите. Тествахме го!

На мнозина намесата в техниката на Porsche Panamera може да им се стори безсмислено начинание. Все пак гамата от моторизации на хората от Цуфенхаузен е доста добре съставена (Panamera 4, 4S, GTS и Turbo) както и двете хибридни версии Panamera 4 E-Hybrid и Turbo S E-Hybrid.

Единствено V6 получава малка „инжекция“ на тема мощност

Тунинг-специалистите на тема Porsche от Speedart са увеличили мощността на битурбо V6 двигателя на Panamera 4 E-Hybrid (330 к.с. 450 Нм) с 46 к.с., а максималния въртящ момент – с 99 нютонметра. Електромоторът със 100 кВт. и 400 Нм серийни стойности остава непроменен. Така тунинг-специалистите посочват системна мощност от 508 к.с. и 799 Нм. Другите елементи на тунинга на Panamera: 22-цолови алуминиеви джанти, отровно зелени спирачни апарати (серийни), смъкване на каросерията с 20 мм и въздушно окачване, както задно крило. Впечатление прави и лакировката на Porsche в червено, стилизирана от Speedart с черно фолио.

Зеленият цвят намира продължение и в интериора. От няколко години  Porsche отличава хибридните си модели с този цвят: декоративните шевове по арматурното табло и тапицериите на вратите, лакираният превключвател на режимите на движение и маркировката на новия волан са в сигнално зелено. Приложение за смартфони управлява друга екстра на тунинг-специалистите: системата Active Vibration. Тя разполага с два саунд-модула под капака на двигателя и на стойка в задната част на каросерията, които усилват вибрациите на двигателя и ауспуховата уредба на няколко степени.  Звучи странно, но иначе функционира.  Интензитетът на двата модула може да се регулира.

Иначе Porsche дават за ускорението до темпо 100 на Panamera 4 E-Hybrid 4,6 секунди. Ние измерихме при Panamera 4S с 440 к.с. стандартен спринт за 4,0 секунди и 15,5 до скорост 200 км/ч. Въпреки по-голямото си с 270 кг тегло заради електрическо задвижване и батериите хората от Speedart дават 4,0 секунди до темпо

100 и 14,5 до темпо 200. Благодарение на 508 к.с. системна мощност и еластичността е по-добра.

Извод на Гидо Комп: „Speedart придава на Panamera 4 E-Hybrid емоционална акустика и великолепни динамични характеристики ан разумна цена. Не препоръчваме единствено 22-цоловите джанти, тъй като те се отразяват на комфорта на возене.“

Още по темата

Card image cap
B12 5.7 Coupé: Ferrari-то на Alpina

16
ное.
2017

Германско Gran Turismo с 12 цилиндъра, максимална скорост 300 км/ч, боядисано в червен цвят Mugello? Именно това е Alpina B12 5.7 Coupé. Спортният модел от Алгой е замислен като конкурент на Ferrari и компания през 90-те години

Card image cap
Renault Koleos: SUV по рецептата на лукса

7
авг.
2017

Koleos използва солидна техника от партньора в алианса Nissan – и я комбинира с френска елегантност

Card image cap
Тест: BMW M240i Coupé

7
сеп.
2017

Фейслифт за Серия 2 Coupé и Cabrio – удоволствието от шофирането остава

Card image cap
100 000 км с C 250 d 4Matic T Avantgarde: един Mercedes в нова светлина

27
сеп.
2017

С-клас пое по трасето на маратонския ни тест в невинен бял цвят. И след изпълнени със стрес 100 000 километра достигна до целта с почти бяла престилка

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: