Тест » Тест на разполагащия с 682 к.с. Escalade

Тест на разполагащия с 682 к.с. Escalade

2908
2022

Бъдещето на Cadillac е електрическо –  марката на GM все още обаче залага на V8. Той подхожда чудесно на ориентирания към спорта Escalade V ESV!

Cadillac напомни за себе си през последните месеци с електрическите си модели Lyriq и Celestiq. Докато бъдещето е електрическо, настоящето все още е с V8 агрегат – под формата на SUV-легенда.

Cadillac Escalade си слага блестяща корона със спортната версия V. След изминати дълги отсечки , на човек не му се слиза. При това моделът не само за американския пазар – той се предлага в Обединените арабски емирства и Русия например. Escalade е и луксозният автомобил, с който се вози и американския президент.

XXL-версията идва с шест отделни седалки, изключително луксозни. Именно този XXL е използван при спортната версия на Cadillac Escalade V. В черен цвят ESV е внушителен, но елегантен SUV.

Луксозно е и вътрешното пространство: 38-инчов дисплей, климатизирани отделни седалки с кожена тапицерия, отделна климатизация. Ортзад Escalade предлага място в излишък, 12,6-инчови тъчскрийни и благороден звук от аудиосистемата AKG с 36 високоговорителя.

Времената, в които Cadillac бе известен с не особено добро качество на изработка, са вече минало. Escalade в спортната си версия V е истинска наслада за окото с кожените си тапицерии и управлението на кокпита.

V8-катапулт с 682 к.с.

Естествено за задвижването на Escalade V ESV отговаря 8-цилиндров атмосферен агрегат. Най-спортният от всички Escalade има под капака си  познатият ни 6,2-литров V8 мотор. Неговата мощност е 682 к.с.

В комбинация с 10-степенната автоматична трансмисия, собствено производство, американският колос спринтира за 4,5 секунди до темпо 100 км/ч.

Ако нормалният ентусиазъм на 8-цилиндровият агрегат не ви е достатъчен, можете да натиснете бутона V пред скоростния лост – и колосът ще наостри уши.

На гигантския 16:9-монитор се показват различни настройки на окачването, управлението, трансмисията и други режими.

Приличен звук и 885 Нм максимален въртящ момент

В зависимост от желанията и обстоятелствата можете да настройвате различни режим на движение и да направите този колос много спортен. Максималният въртящ момент на V8-агрегата е 885 Нм.

Освен това водачът се наслаждава на уникалния звук на 8-цилиндровия мотор. Такова нещо определено ще ни липсва при електромобилите. Тук обаче имаме сонорона акустика от най-фино естество.

Американската версия вдига само 200 км/ч

С гигантските си размери Cadillac Escalade V ESV е една от най-бързите и най-мощни движими собствености, моято можете да си представите. Единствено максималната скорост на модела е ограничена на само 200 км/ч.

Това би било прекалено малко за лигата, в която се подвизава модел със 700 к.с.. Вероятно моделите за експорт ще бъдат с по-голямо максимално темпо.

Комфорт на возене вместо бързо обиколки

Повечето клиенти в Щатите и без друго отдават значение на комфорта при пътуване. Спортният колос задоволява всякакви желание по отношение на оборудването и комфорта.

Настройката на окачването е стегната, но не твърда – доста успешна за SUV с тегло от 2,8 тона, чиито електронни амортисьори имат доста работа, за да минимизират страничното накланяне на каросерията.

Предлаганото място за водача и пасажерите е също толкова щедро, колкото товарното пространство. Част от превъзходната картина на един такъв SUV като Escalade V ESV са електрическият заден капк и електрическите странични стъпала.

Един такъв модел определено би намерил своите почитатели в Европа – те все пак трябва да извадят 150.000 долара. А версията XXL с голям брой системи за сигурност струва само 3000 долара повече – това е Америка.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин