Тест на най-голямото Coupé на AMG

Mercedes AMG S-клас Coupé получи фейслифт. AUTO BILD тества S 63!


7
дек.
2017

След като от Mercedes освежиха лимузината на S-клас, сега е ред и на модела с две врати. Разбира се промените няма да пропуснат и топмоделите на Mercedes AMG: S 63 и S 65 ще получат познатата ни от GT решетка на радиатора Panamericana. Предните вентилационни отвори на топмоделите ще бъдат с хромирани разпънки.

Нови са също така OLED-задните светлини, чиито 66 светлинни елемента изобразяват анимирана последователност при отключване и заключване на автомобила. Освен това силата на осветеност варира в зависимост от интензитета на спирачното усилие. Coupé-то вече може да се поръчва, а доставките ще започнат през януари 2018. Базовата цена на модела е 350 000 лв.

Интериорът на Coupé-то на S-клас е усъвършенствано по отношение на инфотейнмънта. Двата 12,3-инчови дисплея присъстват и в модела с две врати. Уредите могат да бъдат изобразени в три различни режима: класически, спортен и прогресивен.

Също нови в Coupé-то са тъчповърхностите на волана, чрез които се управляват функциите на системите за инфотейнмънт и автомобила – без да сваляте ръце от волана. Иначе кормилото на Coupé-то е същото като това на лимузината.

Тестваната от нас версия е оборудвана не с 5,5-литров V8-агрегат, а с 4,0-литров V8: в първия момент си разочарован от евентуалното намаляване на мощността. В действителност обаче не е така – след фейслифта V8-AMG-Coupé-то е оборудвано не само с „4Matic+“, но и разполага вместо с 585 к.с. с 612 к.с.

Дори теглото от 2,1 тона на S 63 Coupé не успява да затрудни при придвижването битурбо-мотора. Също както и при обикновеното S-Coupé на разположение са различни режими на движение, които променят характера на S 63 по решаващ начин: в режим „Comfort“ S 63 е спокоен спътник, като въпреки това притежава изключително големи резерви на мощността.

В режим „Sport“ времената за реакция на педала на газта са съкратени, а V8 преминава в атака. В „Sport+“ всяко натискане на педала на газта е придружено с познатия ни тътен на AMG, а в режим „Race“ всичко това присъства с още по-голям интензитет.

Останалите съставки на режима Race също са успешни: управлението се постарава да направи колоса лесен за дирижиране, а 9-степенната автоматична трансмисия превключва предавките бързо и прецизно.

Mercedes ще представи два нови, опционални модела джанти за AMG Line. Те са 20-цолови – в титановосив цвят или в черен. В интериора има нови дървени апликации, както и три нови тапицерии . Опционално S-Coupé може да бъде оборудвано с така наречената система „Energizing комфортно управление“ – тя се грижи за уюта на водача и пътниците чрез оптимална настройка на климатика, отоплението и климатизирането на седалките, осветление и музиката, както и чрез функцията за масаж. От Mercedes са оптимизирали и асистиращите системи: Distronic взема данни от картите и навигация, преработено е и активното окачване Magic Body Control. Нова стереокамера се грижи за настройката на окачването, а въздушното окачване е серийно. Освен двете тъчповърхности на волана от Mercedes са подобрили и гласовите команди в S-клас Coupé. Чрез тях можете да управлявате климатика, отоплението на седалките и осветлението в купето. На борда ще разполагате и с индуктивни повърхности за зареждане на смартфони, а инфотейнмънт системата владее серийно Apple CarPlay и Android Auto.

Още по темата

Card image cap
Renault Mégane GT: коравият компактен спортист

13
февр.
2016

Като цяло сме свикнали Megane да бъде успокояващ модел с удобни размери. Но не и като GT – тогава от хапче валериан той се превръща в енергийна напитка

Card image cap
Първи впечатления: Opel Insignia Grand Sport

29
апр.
2017

Insignia Grand Sport е новият флагман на Opel. Елегантният модел се представи убедително по време на тестовете: красив дизайн, много място, отлично задвижване, модерни екстри.

Card image cap
Skoda Octavia RS: cпортна, но практична

15
юни
2016

Най-мощната серийна Octavia комбинира удобна каросерия с ултрапъргаво задвижване

Card image cap
100 000 километра със Suzuki Kizashi: пътуване в непознатото

15
юни
2017

Suzuki са силни при високопроходимите и малките автомобили. Но Kizashi е внушителна лимузина с размерите на Jetta - а в продължителния тест стана ясно, че на японците още им липсва опит в този клас

Card image cap

В последния брой:

Архив >