Тествахме VW Passat Variant GTE


13
юни
2019

VW направи фейслифт на Passat. На външен вид ъпдейтът на B8-Passat не прави впечатление веднага – новите фарове и задни светлини, както и модернизираните брони отпред и отзад са всичко, което е обновено. Решаващите промени са под каросерията – фейслифтът на Passat използва платформата на VW MIB 3, най-новото поколение на модулната инфотейнмънт система. Така Passat винаги е онлайн и се превръща в пионер по отношение на техниката: с MIB 3 фейслифтът на Passat използва инфотейнмънт системата на Golf 8 и ID.3. Допълнително от VW са монтирали регулиращите се амортисьори DDC на Arteon, които позволяват индивидуализиране на характеристиките на окачването. При двигателите също има някои промени. В бъдеще всички двигатели на Passat ще бъдат оборудвани с филтър за твърди частици и ще отговарят на норма Euro 6d-TEMP. Новоразработеният 2.0 TDI evo е готов за следващата стъпка по отношение на вредните емисии и ще отговаря на Euro 6d.

Общата системна мощност на Passat GTE – както и досега – е 218 к.с. (160 кВт.). Помощта от електромотора се усеща най-вече при кикдаун, а в режим GTE разполагащата със 115 к.с. електрическа машина подпомага осезаемо TSI двигателя с вътрешно горене. Така тежащият 1735 кг Passat Variant се придвижва подобаващо напред. За целта своя принос дава и 6-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. Придвижването е спокойно и плавно.
 
Със 7,4 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч, както и изцяло електрическа максимална скорост от 130 км/ч и 225 км/ч Passat Variant GTE се справя със всяка една ситуация на пътя. При адаптивното окачване инженерите са заимствали концепцията на VW Arteon, като разбира се са я усъвършенствали: водачът може да избира характеристиките на окачването между 15 степени – в зависимост от състоянието на пътната настилка. Така спокойно и комфортно можете да изминавате и дълги разстояния:  с доста голяма част магистрала и висока скорост постигнахме разход от 6,8 л/100 км. При сдържан стил на шофиране изцяло на електричество можете да изминете 41 километра.

Още по темата

Card image cap
i30N Performance: Hyundai показва зъби

29
дек.
2017

i30 N е първият истински спортен модел на азиатската марка. Разработен с много европейски опит, този Hyundai може да спре дъха ви

Card image cap
Новият Mercedes E-клас Coupé срещу W124: Яркият внук среща готиния си дядо

10
май
2017

Е-клас вече и във вариант купе с две врати. Но има ли новакът култовия потенциал на W 124?

Card image cap
Новото Audi A7: в Audi могат да правят и красиви модели

13
апр.
2018

Audi навлиза във форма – както по отношение на външния вид, така и на техниката. Тествахме новия A7 с яка скосена задница и дигитален кокпит

Card image cap
Това се казва кръгово движение!

7
апр.
2016

Shelby наточва допълнително Mustang. Резултатът: 533 к.с., 582 Нм. И 8250 оборота!

Card image cap

В последния брой:

Архив >