Тествахме VW Passat Variant GTE


13
юни
2019

VW направи фейслифт на Passat. На външен вид ъпдейтът на B8-Passat не прави впечатление веднага – новите фарове и задни светлини, както и модернизираните брони отпред и отзад са всичко, което е обновено. Решаващите промени са под каросерията – фейслифтът на Passat използва платформата на VW MIB 3, най-новото поколение на модулната инфотейнмънт система. Така Passat винаги е онлайн и се превръща в пионер по отношение на техниката: с MIB 3 фейслифтът на Passat използва инфотейнмънт системата на Golf 8 и ID.3. Допълнително от VW са монтирали регулиращите се амортисьори DDC на Arteon, които позволяват индивидуализиране на характеристиките на окачването. При двигателите също има някои промени. В бъдеще всички двигатели на Passat ще бъдат оборудвани с филтър за твърди частици и ще отговарят на норма Euro 6d-TEMP. Новоразработеният 2.0 TDI evo е готов за следващата стъпка по отношение на вредните емисии и ще отговаря на Euro 6d.

Общата системна мощност на Passat GTE – както и досега – е 218 к.с. (160 кВт.). Помощта от електромотора се усеща най-вече при кикдаун, а в режим GTE разполагащата със 115 к.с. електрическа машина подпомага осезаемо TSI двигателя с вътрешно горене. Така тежащият 1735 кг Passat Variant се придвижва подобаващо напред. За целта своя принос дава и 6-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. Придвижването е спокойно и плавно.
 
Със 7,4 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч, както и изцяло електрическа максимална скорост от 130 км/ч и 225 км/ч Passat Variant GTE се справя със всяка една ситуация на пътя. При адаптивното окачване инженерите са заимствали концепцията на VW Arteon, като разбира се са я усъвършенствали: водачът може да избира характеристиките на окачването между 15 степени – в зависимост от състоянието на пътната настилка. Така спокойно и комфортно можете да изминавате и дълги разстояния:  с доста голяма част магистрала и висока скорост постигнахме разход от 6,8 л/100 км. При сдържан стил на шофиране изцяло на електричество можете да изминете 41 километра.

Още по темата

Card image cap
BMW M4 Competition: 450 „коня“ подканват към дрифт

9
авг.
2016

Мощност, 20-цолови джанти, спортно окачване и блокаж: новият пакет Competition променя М4 – и то най-вече за добро. Ние тествахме купето с вратите напред

Card image cap
BMW 330e срещу Lexus IS 300h: Близко ли са алтернативите на дизела?

20
май
2017

Комбинация от бензинов агрегат и електромотор – това би трябвало да е най-добрата техника за пестене. Тествахме дали хибридите на BMW и Lexus са подходящи да заменят дизеловите двигатели

Card image cap
Kia Optima срещу Renault Talisman: Дуелът на препоръчителните

8
юли
2016

Рядко срещан и победител: Kia Optima е и двете, като моделът вече спечели един сравнителен тест. Renault досега нямаше особен успех в средния клас. Досега!

Card image cap
Всичко за луксозното Turbo

14
юли
2017

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series надцаква всички турбо-версии на 911: 607 к.с. и 750 Нм, както и със 110 000 лв. по-скъпа цена от тази на Turbo S

Card image cap
Bentley Mulsanne Speed: бързият лорд

8
дек.
2015

Срещата с Bentley Mulsanne Speed е специално преживяване дори за хора, които тестват автомобили всеки ден. Тя изисква дори промяна в стила на шофиране

Card image cap

В последния брой:

Архив >