Тествахме VW Passat Variant GTE


13
юни
2019

VW направи фейслифт на Passat. На външен вид ъпдейтът на B8-Passat не прави впечатление веднага – новите фарове и задни светлини, както и модернизираните брони отпред и отзад са всичко, което е обновено. Решаващите промени са под каросерията – фейслифтът на Passat използва платформата на VW MIB 3, най-новото поколение на модулната инфотейнмънт система. Така Passat винаги е онлайн и се превръща в пионер по отношение на техниката: с MIB 3 фейслифтът на Passat използва инфотейнмънт системата на Golf 8 и ID.3. Допълнително от VW са монтирали регулиращите се амортисьори DDC на Arteon, които позволяват индивидуализиране на характеристиките на окачването. При двигателите също има някои промени. В бъдеще всички двигатели на Passat ще бъдат оборудвани с филтър за твърди частици и ще отговарят на норма Euro 6d-TEMP. Новоразработеният 2.0 TDI evo е готов за следващата стъпка по отношение на вредните емисии и ще отговаря на Euro 6d.

Общата системна мощност на Passat GTE – както и досега – е 218 к.с. (160 кВт.). Помощта от електромотора се усеща най-вече при кикдаун, а в режим GTE разполагащата със 115 к.с. електрическа машина подпомага осезаемо TSI двигателя с вътрешно горене. Така тежащият 1735 кг Passat Variant се придвижва подобаващо напред. За целта своя принос дава и 6-степенната автоматична трансмисия с два съединителя. Придвижването е спокойно и плавно.
 
Със 7,4 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч, както и изцяло електрическа максимална скорост от 130 км/ч и 225 км/ч Passat Variant GTE се справя със всяка една ситуация на пътя. При адаптивното окачване инженерите са заимствали концепцията на VW Arteon, като разбира се са я усъвършенствали: водачът може да избира характеристиките на окачването между 15 степени – в зависимост от състоянието на пътната настилка. Така спокойно и комфортно можете да изминавате и дълги разстояния:  с доста голяма част магистрала и висока скорост постигнахме разход от 6,8 л/100 км. При сдържан стил на шофиране изцяло на електричество можете да изминете 41 километра.

Още по темата

Card image cap
Битката на „мъниците“: Hyundai преследва златото

12
мар.
2018

Hyundai обнови своя малък автомобил i10 – ще успее ли той да се наложи над първенеца в класа VW Up и над Renault Twingo?

Card image cap
Mercedes AMG E 63 S 4Matic+: Дрифтът е задължителен

18
ян.
2017

AMG оборудва E-клас с 612 к.с. – както и с режим за дрифт. Атака!

Card image cap
Компактните хибриди: висока технология или безсмислица?

18
юли
2017

Хибрид – това звучи сложно. И скъпо. Междувременно предлагането се увеличава. Решихме да проверим техниката в реалния живот: колко пестят в действителност Toyota и Kia?

Card image cap
Първи тест на Audi A4 Avant

21
ян.
2016

Е, крайно време беше! Audi A4 Avant се появи на пазара през ноември – с една година закъснение. Но още в първия тест на AUTO BILD 3.0 TDI впечатлява с шлифования си характер

Card image cap

В последния брой:

Архив >