Тествахме SUV-a на Rolls-Royce!

0810
2018

Голямата изненада е на втория ред, където има цяла седалка. Не се притеснявайте – отделните седалки с хладилник в средата не са отпаднали, Rolls-Royce предлага две конфигурации. Мястото за краката е подобаващо щедро. Има дори Isofix закрепване за детски седалки. Cullinan има разделящ се на две заден капак – разбира се електрически. Вместимостта на багажника е 600 литра. за повече място можете да сгънете задните седалки – разбира се електрически. Тогава багажникът побира 1886 литра. Стъклена стена разделя товарния отсек от пасажерите. Естествено има и сгъваеми къмпинг-седалки. Оборудването включва четири камери, система за разпознаване на пешеходци и диви животни, асистент за предупреждение при сблъсък, Head-up дисплей, WLAN-Hotspot, възможност за индуктивно зареждане и пет USB-букси. Базовата цена на Cullinan е 630 000 лв., а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите в началото на 2019 г.

Cullinan се движи точно така, както човек би очаквал да го направи Rolls-Royce на труднопроходим терен. Същевременно по магистралите, пътищата с много завои и в градовете машината създава невероятно спокойствие – благодарение на дебелите 6 мм стъкла звуците от околния свят са идеално филтрирани, а „завеските“ няма да допуснат досадните погледи в купето. С мекото въздушно окачване и четирите завиващи колела колосът се движи като управляван от призрачна ръка. Неравностите по магистралата просто остават „невидими“ за вас. А щом веднъж се адаптира към ултралекото сервоуправление, човек ще може да управлява гиганта от Гудууд само с кутрето си.

Тази непоклатимост обаче има своите граници. Тъй като Cullinan не може да „скрие“ впечатляващото тегло от 2,7 тона – въпреки 4х4-задвижването си и впечатляващото окачване. Докато другите автомобилни производители се борят да спестят всеки грам, Rolls-Royce е „прахосал“ цели 100 кг, за да направи Cullinan тих и по-добре шумоизолиран от всеки друг автомобил на планетата. Ето защо спортното пътно поведение не е силната страна на „британеца“. В бързи завои луксозният SUV се наклонява сериозно – доста повече от други SUV-ове в същия клас, заради суперкомфортното окачване. Тук няма 48-волтова бордна мрежа, която за милисекунди да регулира електронно управляемото окачване.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин