Тествахме Mégane RS Trophy!


26
ное.
2018

Актуалният Mégane RS също се сдоби с версия Trophy. Благодарение на опита си от Формула 1, Renault увеличиха мощността на 1,8-литровия турбобензинов двигател с 20 до 300 к.с. С максимален въртящ момент от 420 Нм вариантът с автоматична трансмисия с два съединителя притежава 30 Нм повече от нормалната RS-версия.

Mégane RS Throphy се нуждае от 5,7 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч – с 1 десета от секундата по-малко от стандартния вариант. Максималната скорост е повишена с 5 км/ч до 260. За първи път от Renault монтират на RS-модел ауспухова уредба с изкуствен звук. Така временният топмодел ще доста вя удоволствие не само на пистата, но и по междуградски пътища и в ежедневието. На пистата Trophy ще събира овации със серийното си окачване Cup. То е с 25 процента по-стегнати амортисьори, 30 процента по-стегнати пружини и 10 процента по-здрави стабилизатори.

Тествахме модела по междуградски пътища в Португалия. Автомобилът се управляваше прецизно и неутрално до леко недозавиващ. Управлението би могло да се усеща една идея по-синтетично – прекалено директно е и е подпомагано незабелязано от задните завиващи колела. „Французинът“ е изключително пъргав и маневрен, а 6-степенната механична трансмисия превключваше стегнато. 300-те конски сили – с 20 повече от обикновената версия RS – са постигнати благодарение на нова турбина с керамични лагери, като налягането на пълнене е повишено от 1,7 на 1,9 атмосфери. Trophy реагира малко по-ангажирано от обикновеното RS.

На пистата гумите Bridgestone показаха целия си потенциал и поддържаха перфектно идеалната линия. Сцеплението бе много добро. Преди ограничителя на оборотите прозвучава акустично предупреждение. Задницата на Trophy може танцува вследствие на смяна на динамичния център на тежестта или при рязко спиране. Доплащащите се опционални седалки Recaro предлагат отлична странична опора и притежават красива и приятна тапицерия от алкантара.

В комбинация със задните завиващи колела, механичния блокаж на диференциала и подсилената спирачна уредба Brembo Trophy се превръща в истинска машина за шофиране. Иначе от Renault не са променили външността на Mégane RS Trophy – само на предната броня има червена ивица.

Още по темата

Card image cap
Новият Suzuki Baleno срещу Hyundai i20 и Mazda 2

31
авг.
2016

С новия Baleno Suzuki иска да бъде отново в челото на малките коли. За целта японците са оборудвали модела с над 100 к.с. и много място. Звучи интересно…

Card image cap
Новият LS 500h: тествахме японския S-клас

5
апр.
2018

Тихият лукс – именно с това са известни благородните японци от Lexus. Новият LS обаче е доста шумен. V6 хибридният модел обича да повишава тон

Card image cap
Peugeot 308 GTi срещу Golf GTI: По-бързият GTI идва от Франция

19
ян.
2017

GTI! Една твърда величина – както при VW, така и при Peugeot. Ние ще проверим къде се крият повече спортен дух и по-висока скорост. Golf срещу 308

Card image cap
Jaguar i-Pace: изпробвахме електрическата „котка“

15
мар.
2017

Първият Jaguar на ток получава 400 к.с. и максимален въртящ момент 700 Нм. AUTO BILD изпита SUV-a i-Pace

Card image cap
Тест: Honda омекоти космическия си кораб

16
февр.
2017

Край със странния и просторен автомобил: компактният модел вече е по-нормален и по-спортен. И най-сетне тягата се осигурява от турбо

Card image cap
ЕДИН BENZ СРЕЩУ ВСИЧКИ

26
дек.
2015

Тенденцията е към малките SUV. Но и големите „дебеланковци“ не измират. Mercedes наскоро обнови своя M-клас и го пуска в надпреварата като GLE. И така – сравнение на шест големи SUV.

Card image cap

В последния брой:

Архив >