Тествахме Lamborghini Urus!

Моделът ще се появи на пазара през пролетта на 2018 г. с 650 к.с. AUTO BILD ще ви сподели впечатленията си от теста на най-бързия SUV на света!


7
дек.
2017

Urus разполага с 650 к.с. и 850 Нм максимален въртящ момент. Максималната му скорост е 305 км/ч – така Urus изпреварва Bentley Bentayga (301 км/ч) като най-бърз SUV на света. За първи път във фирмената история италианците залагат на турбомотор – атмосферните двигатели остават запазена територия за спортните автомобили. Иначе дългият 5,11 метра SUV се вписва чудесно в семейството по отношение на външния си вид. Прозорците на автомобила са тесни, а въздухозаборниците – огромни. Фаровете носят типичния за марката Y-подпис, предният капак е изтеглен надолу, а решетката на радиатора – хексагонална. Профилът на Urus е на типичен SUV-Coupé.

AUTO BILD тества прототипа на Urus. Натискаме стартовия бутон и този Lambo се събужда с грохот. На дългата 6,2 километра отсечка за управляемост на пистата Нардо накрая на правата успяваме да вдигнем 255 км/ч, а при пълна газ усмивката не слиза от лицето ви. С Launch Control измерваме 3,35 секунди до скорост 100 км/ч! Този автомобил тежи 2,2 тона? При управлението не усещаме нищо такова.  След кратко време за свикване във всеки завой танцът на задницата заради смяната на центъра на тежестта се превръща в приятел на водача.

Настройките за движение се правят посредством два превключвателя вляво и вдясно на бутона Start-Stop. Lamborghini ги нарича Tamburo, или барабан на италиански. Левият „барабан“ се казва Anima и определя режима на движение в шест степени: Strada, Sport, Corsa (писта), Terra, Sabbia (пясък) и Neve (сняг). Другият се нарича Ego и регулира задвижването, управлението и амортисьорите. От самото начало се влюбихме в Corsa, изпробвахме и Terra извън пътя.  Corsa изостря всички системи от контрол на сцеплението, през програмата за стабилност до реакцията на управлението, спирачките и окачването. Резултатът е коктейл от контролирано плъзгане, леко недозавиване и свръхзавиване, светкавична смяна на посоката на движение и бързо спиране. 8-степенната автоматична трансмисия сменя предавките супер-прецизно, а поведението на битурбо V8 двигателя е повече Audi, отколкото Lambo, при много резки и бързи завои в предницата се усеща леко неспокойствие, докато в слалома воланът се втвърдява.

Lamborghini предлага Urus с новоразработен V8-битурбо мотор, серийно двойно задвижване и задни завиващи колела. Новост е електромеханичното балансиране на накланянето. Джантите са 21-цолови, а спирачните уредби карбоново-керамични с 440-милиметрови дискове на предната ос.

Urus е оборудван с инфотейнмънт системата LIS с два монитора. Докато горният се използва за навигацията, аудиото и др., на долния можете да регулирате климатичната инсталация и другите функции на автомобила.

 

Още по темата

Card image cap
Hyundai Ioniq срещу BMW i3: Кой ще грабне електрическата победа?

4
ян.
2017

Следващата задача за Hyundai Ioniq: електрическата му версия се изправя срещу подсиленото BMW i3

Card image cap
E-клас Coupé застава на старта (ВИДЕО)

12
дек.
2016

Новият Mercedes E-клас Coupé използва техниката на седана и залага на елегантните форми. AUTO BILD ви разкрива най-важното за красавеца от Щутгарт

Card image cap
Puch 300 GD: G-клас като йънгтаймер

11
февр.
2017

Той изглежда като нов, но ни изпраща на пътуване във времето обратно към 1981 г. Покарахме един невероятно запазен екземпляр от годините, когато G-клас беше истински работяга, а не символ на статус

Card image cap
Тествахме новото BMW Серия 5!

28
ное.
2016

В лицето на G30 BMW лансира седмото поколение на своята „петица“. AUTO BILD успя да изпробва автомобила

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: