Тествахме разполагащия с 843 к.с. хибрид на AMG

2904
2022

Невероятните 843 к.с. в 2,3-тонен модел: как се справя в завоите Mercedes-AMG GT 63 S E Performance? AUTO BILD тества модела.

Какво име само: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 doors Coupé. От AMG обжаче акцентират върху частта с електрическия пърформънс.  Швабите са добавили към внушителния V8 агрегат на 63 S нова, електрическа модулна платформа, чието допълнително тегло трябва да бъде компенсирано от повечето мощност.

Резултатът: чудовище с 843 к.с. и разход на гориво от 7,9 литра. Звучи добре – в двоен смисъл. Пакетът от батерии с капацитет 6,1 кВтч. (за пробега се изразходват максимум 3,4) тежи 89 килограма.  Разположен е обаче на задната ос – перфектно за разпределение на теглото. Останалото се използва за бууст.

Електромоторът изпраща максимум 204 к.с. към задна ос, а постоянно – 95 к.с. Хубавото на новата платформа е, че концепцията е варираща.

Електрическият пробег е малък

Само 13 километра на ток може да измине GT – той обаче не създаден за това. Впечатленията ни в режим Performance са великолепни. Докато обикновените модели с двигател с вътрешно горене си позволява секунда замисляне, AMG се изстрелва безмилостно и мигновено.

Автомобилът се справя чудесно и с напречната динамика

Задни завиващи колела, окачване на нивото на спортен автомобил – всичко това се усеща. В бързите завои гумите Michelin Pilot Sport 4S са загрели след втората обиколка и ви позволяват да стигнете границите.

ESP-спортният режим го позволява и естествено можете да изключите асистентите за водача. Цената? Стартираме от почти 400 000 лв. Иновацията никога не е била евтина.

ИЗВОД

Александер Бернт

При тази цена разбира се могат да си го позволяват малцина. Но AMG ни показва, как функционира комбинацията от двигател с вътрешно горене и електромотор за спортисти. Оценка на AUTO BILD: 5

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин