Тествахме новото R8


19
ное.
2018

Audi направи фейслифт на R8 – суперспортистът получи по-голяма мощност и по-агресивна визия. Карахме го!

AUTO BILD направи първи тест на Audi R8. Натискането на стартовия бутон предизвиква появата на абсолютно подходящ звук: хеви метъл вместо камерен квартет. Двигателят стартира така, че с нетърпение и неистова радост очаквате всеки следващ завой, предизвикващ нова композиция от десет цилиндъра. При яко темпо и високи обороти се включва допълнителен звук от ауспуха и саундът става върховен. И двата тествани от нас двигатели (570 или 620 к.с.) реагират спонтанно на натискане на педала на газта – все пак са атмосферни. Електромеханичното управление със зъбна рейка е с изцяло нова настройка – личи си като в града, така и при движение по магистралата, и най-вече на пистата. При ниско темпо R8 се управлява комфортно, докато на пистата е прецизен и бърз в острите завои, без да се налага да въртите здраво волана. С новите, специално разработени за R8 гуми ще разполагате с по-добро сцепление – преди всичко на пистата.

Второто поколение на Audi R8 е на пазара от 2015 г. Сега хората от Инголщадт направиха фейслифт на Coupé-то и на кабриолета Spyder. Промените по външния вид са минимални: дизайнерите са направили Singleframe радиаторната решетка по-широка, като същевременно за я разположили по-ниско. Фаровете са идентични, а над решетката има три вентилационни отвора, напомнящи за легендарното Audi Sport quattro. Отстрани има новомоделирани прагове, а задната част е с нова броня. Вентилационната решетка се простира по цялата широчина на R8. Също както и при първото R8, Audi запазва традицията с овални крайни ауспухови тръби.

Във вътрешното пространство дизайнерите също не са променили много – и фейслифтът е без централен монитор и залага на виртуалния кокпит. Качеството на използваните материали е безупречно.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >