AUTO BILD България / Тествахме новото CR-V – комфортния SUV-круизър

Тествахме новото CR-V – комфортния SUV-круизър


11
юли
2018

Още през октомври 2016 беше представена петата генерация на Honda CR-V за американския пазар, а през есента на 2018 новият SUV трябва да дойде при нас. Дизайнът е по-ръбест, отколкото при предшественика. По-широки калници, капак на двигателя и задна част с по-остри ръбове, освен това предната и задната броня са преработени. „Подсказка“, че SUV-ът опционално може да бъде оборудван с хибридната система i-MMD на Honda, прави радиаторната решетка – в нея се крият жалюзи, които се отваряt само при нужда и по този начин колата става по-аеродинамична.

При поглед към интериора човек веднага забелязва „скока“, който CR-V прави. Еволюцията не се ограничава само до по-големия брой отделения за дреболии и в централната конзола, функционална като швейцарско ножче. Благодарение на увеличеното си с 4 см междуосие CR-V е станало толкова просторно отвътре, че Honda за първи път предлага трети ред места. Само при инфотейнмънт оборудването японците леко изостават. Инструментите на таблото преминават дигитално през кокпита, но изглеждат малко остарели. А навигационната система не само е лошо интегрирана, но и има малко бавен софтуер.

Багажник с жестово управление

При петата генерация на SUV-а по-голям е станал и багажникът – вече по-широк и по-дълбок. Новост е гъвкавият под, който отнема от обема, но и гарантира равна повърхност при сгъване на седалките. Електрическият заден капак има и жестово управление. И за да не се удря в тавана на по-ниски паркинги, височината на отваряне може да бъде регулирана.

AUTO BILD тества новата Honda CR-V в Лос Анджелис. Под капака на нашия тестови автомобил автомобил работеше почти „микроскопичният“ за американските представи 1,5-литров турбомотор, който обаче мобилизира стабилните 190 „коня“ и задвижва пъргаво машината. Както сме свикнали при японците, минимоторът е комбиниран с безстепенна (CVT) трансмисия. По отношение на нея инженерите заслужават похвала, тъй като са елиминирали в максимална степен „тролейния“ ефект при ускорение. Въпреки това не очаквайте спортно усещане при шофиране – ако търсите това, по-добре се насочете към ръчна трансмисия. В комбинация с настроеното поне за САЩ меко окачване ще предпочитате да се „носите“ с по-ниска скорост – особено през каньоните в Hollywood Hills. Има голяма вероятност модификациите за ЕС да бъдат с по-стегната настройка на окачването. В САЩ обаче колата е проектирана като комфортен семеен „транспортьор“ – а не да ускорява пулса на водача.

CR-V ще бъде достъпно и с хибридна система i-MMD, в която работят електрически двигател за задвижването, 2-литров бензинов i-VTEC с 4 цилиндъра и отделен генератор. При това SUV-ът идва без конвенционална трансмисия – благодарение на електромоторите е достатъчно фиксирано предавателно отношение. Конвенционалният 1,5-литров VTEC с турбо е достъпен в различни степени на мощност. Агрегатът може да бъде комбиниран или с 6-степенна ръчна трансмисия, или с безстепенна автоматична и с предно или 4х4-задвижване. Дизелов двигател не присъства в гамата.

Още по темата

Card image cap
КОПИЕ, ОРИГИНАЛ ИЛИ…

25
апр.
2017

…откъде са гледали Audi и Peugeot? Audi ТТ и Peugeot RCZ всъщност копират стара концепция на VW: още през 1955 г. производителят на каросерии Karmann използва евтина серийна техника за направата на расово Coupe – Karmann Ghia. През 2010 г. нещата изглеждат по-различно, но някак си подобни

Card image cap
SsangYong Tivoli: този автомобил е изненада

17
мар.
2016

Tivoli? Неособено популярно име – също както и марката SsangYong. Неизвестният „кореец“ обаче ни впечатли

Card image cap
Toyota Mega Cruiser BXD 10: японският Hummer

13
окт.
2016

Toyota Mega Cruiser следва концепцията на Humvee, но е „перфекционизирана” по японски

Card image cap
Битката на мощните дизелови комбита

19
мар.
2018

Яки дизелови мотори под капаците, огромни резерви отзад – такива са модерните комбита днес. Сравнихме три многообещаващи модела, сред които новият Opel Insignia с автоматична трансмисия

Card image cap
Nissan GT-R фейслифт: омекнала ли е Годзила?

7
юни
2016

Nissan преработи GT-R. Японският 4х4-спортист разполага с 20 к.с. повече и трябва да предлага повече комфорт. AUTO BILD разкрива дали това е така в действителност

Card image cap

В последния брой:

Архив >