AUTO BILD България / Тествахме новото 911!

Тествахме новото 911!


17
ян.
2019

AUTO BILD седна зад волана на новата Carrera S. Първото ни впечатление: по-големите турбокомпресори имат нужда от малко повече време, за да се „развъртят“ и да осигурят достатъчна тяга, отколкото при предходния модел. Истинската мощ идва едва малко над 2000 об/мин, а около средата на оборотомера двигателят вече реагира като атмосферен при подаване на газ. Невероятна е обратната връзка, която педалът на газта дава. Сега трансмисията „вкарва“ предавките по-рязко от преди, а работата със стоманените „пера“ на волана гарантира неподправено удоволствие. За съжаление далеч от удоволствието е селекторът на автоматика в централната конзола, който вече не позволява ръчно превключване. Подобно на много други производители, и Porsche вече прибягва към „изкуствените“ мерки за генериране на звук – ако търсите нещо по-истинско, ви препоръчваме да изберете опционалната спортна изпускателна система.

Похвала заслужава кормилното управление, което прави впечатление на още по-директно и с още по-добра обратна връзка. Опционалните завиващи задни колела работят толкова фино, че човек има нужда от много изострен усет, за да разбере кога точно се отклоняват те. Най-големият „скок“ е направен при окачването: новото 911 е с увеличена след както отпред, така и отзад (и версията на задно вече е с широката задница на 4х4-модификацията). Джантите отпред са 20-, отзад – 21-цолови, а новата настройка на окачването с по-голям диапазон за работа на пружините и амортисьорите е комбинирана с „по-меки“ стабилизиращи щанги. В резултат на всичко това 911 демонстрира по-прецизно следване на зададения курс от когато и да било.

Porsche вече приема поръчки за следващото 911 – но първите екземпляри от спортния модел ще бъдат в шоурумовете чак от средата на 2019. Базовата цена за Carrera S ще бъде около 240 000 лева. Под тази модификация ще бъде 911 Carrera – само на задно, вероятно това ще бъда най-достъпната версия с цена около 210 000 лева. Към момента единственият достъпен задвижващ агрегат е 3-литровият боксер с 6 цилиндъра, който генерира 450 к.с. при 6500 об/мин и 530 Нм в диапазона 2300-5000 об/мин.

Още по темата

Card image cap
Кое е най-доброто комби: Серия 5 срещу Е-клас, V90 и A6

7
дек.
2017

Който кара такава служебна кола, значи работи на хубаво място: сравнение на комбита от висок клас с икономични 4-цилиндрови двигатели

Card image cap
S-клас по американски

28
ное.
2017

Lincoln Continental е луксозна лимузина с високи технологии на борда си. Дали обаче Continental може да се мери със S-клас, Серия 7 и A8? Тествахме модела!

Card image cap
Кои фарове са най-добри?

23
юни
2017

През зимата светлините са особено важни. Но коя система превръща нощта в ден, и то най-добре? Този тест ще освети въпроса

Card image cap

В последния брой:

Архив >