Тествахме новия RAV4 на Toyota!


4
дек.
2018

В началото на 2019 г. на пазара ще се появи новият RAV4 в хибридна версия. AUTO BILD вече тества SUV-а!

Със своите 177 к.с. от бензинов двигател и с два електромотора при варианта с двойно задвижване системната мощност от 222 к.с. осигурява доста динамично удоволствие от шофирането. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взима за 8,1 секунди. Всъщност след кикдаун следва излишно нервно покачване и задържане на оборотите от безстепенната трансмисия.

Японците обаче са дръпнали прекалено рано юздите на своя екологичен модел: дори и при добра воля не можете да вдигнете повече от 180 км/ч. Тъй като на разработващите не им се е налагало да настройват автомобила за високи скорости, те са направили подчертано комфортна настройка на окачването и управлението.

Петото поколение на RAV4 е първото, което използва новата платформа на Toyota New Global Architecture (TNGA). С дължина от 4,60 метра новото поколение е също толкова дълго, колкото и предшественика си. Посредством късите надвеси на каросерията междуосието е увеличено с 30 милиметра, което се отразява благоприятно най-вече на пасажерите на задната седалка. Същевременно от Toyota обещават по-голяма вместимост на багажника, без да назовават конкретни числа. На външен вид RAV4 е доста по-внушителен, като напомня за Toyota Tacoma.

От Toyota са подобрили качеството на вътрешното пространство на RAV4. Освен това пасажерите на задната седалка имат повече място за коленете. В зависимост от нивото на оборудване, Toyota предлага компактния си SUV с много комфортни екстри като панорамен покрив или електрически регулиращи се и вентилирани седалки.

В базовата си версия SUV-ът на японците е задвижван от 2,0-литров 4-цилиндров агрегат, трансмисията е 8-степенна и задвижването двойно. Мощността му е 200 к.с. RAV4 Hybrid не се предлага като Plug-in-хибрид, а ще се откаже от възможността за зареждане. 2,5-литровият бензинов 4-цилиндров агрегат разполага със 177 к.с. Заедно с електрическите машини и при двойно задвижване той достига системна мощност от 222 к.с. така нареченото AWD-i двойно задвижване може да изпраща до 50 от мощността към задните колела.

 

Още по темата

Card image cap
Първи впечатления: Renault Mégane Grandtour – дължината е от значение

11
дек.
2017

Какво могат да направят 27 сантиметра повече от Renault Mégane? Съвсем различен автомобил: по-динамичен, по-грациозен и естествено по-практичен

Card image cap
AMG GT C Roadster – пуристка машина за шофиране със страхотен сексапил

31
мар.
2017

Mercedes-AMG пуска на пазара AMG GT C Roadster като индиректен наследник на SLS Roadster. AUTO BILD тества открития GT!

Card image cap
Tinger Track S380 срещу Lada Niva 4×4

1
февр.
2016

Тук драпа руското танкче! AUTO BILD ви предлага сравнение на верижна машина срещу култов офроудър

Card image cap

В последния брой:

Архив >