Тествахме маскирания нов Kia ProCeed!


17
сеп.
2018

След като Kia представи своя компактен модел Ceed през пролетта на 2018 г. на автосалона в Женева, в Париж ще видим версията Shooting Brake, или ProCeed. Макар и на външен вид да прилича на хечбека, корейците всъщност са променили доста неща при ProCeed. В предницата си ProCeed има различна броня с големи вентилационни отвори. LED-светлините са ни познати от нормалната версия на Ceed, а предният капак на ProCeed също е заимстван от хечбека. Отстрани впечатление прави по-ниската с 43 мм линия на покрива. Междуосието остава непроменено както и при всички модели на Ceed – 2,65 метра. С дължина от 4,61 метра ProCeed е най-дългият член на семейството на Ceed. Задното стъкло е значително по-скосено от това на комбито и хечбека. Каросерията на ProCeed е по-ниска с 5 мм в сравнение с останалите версии на Ceed. В задницата личи приликата с показаната на IAA 2017 във Франкфурт студия. Задните светлини са свързани с LED-ивица, а широката задна броня е приютила две ауспухови тръби.

Вътрешното пространство на ProCeed е почти изцяло идентично с това на нормалния Ceed. В това разбира се няма нищо лошо, тъй като Ceed ни харесва с прегледността си и лесното си управление. Свободно разположеният 7-инчов монитор също е сериен и в Proceed, а опционално можете да си поръчате и 8-инчов. Предлаганото място отпред е повече от достатъчно. Отзад също ще седите удобно – стига да не сте по-високи от 1,80 метра, тъй като в сравнение с комбито линията на покрива е скосена с 4,3 см.

AUTO BILD получи възможност да тества маскираната версия на модела! На пътя топверсията с 204 к.с. ни направи впечатление на балансирана и симпатична. 4-цилиндровият турбомотор ускорява пъргаво, като по избор можете да го комбинирате с 6-степенна механична трансмисия или прецизно настроената 7-степенна автоматична предавателна кутия с два съединителя. От 1800 об/мин 4-цилиндровият мотор ускорява мощно, развивайки скорост над 200 км/ч. Екипът по разработката около бившия човек на BMW Алберт Бирман за пореден път е свършил чудесна работа по отношение на окачването: ProCeed е по-стегнат и по-директен с 18-цоловите джанти на GT-версията в сравнение с нормалната версия на Ceed. Управлението е стегнато и прецизно, и вече не притежава тази лека чувствителност от последните години.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >