Тествахме бронирания G-клас


2
юни
2020

Тунинг-специалистите от Brabus навлизат в бизнеса с бронирани автомобили и превръщат Mercedes G-клас в мобилна крепост. Тествахме модела

С пускането на пазара на новия G-клас от Mercedes се отказаха от производството на бронираната версия на всъдехода. Сред многобройните фирми, които се занимават със защита на пасажерите за G-клас, сега се присъединява и Brabus: фирмата от германския град Ботроп, позната с облагородяването на модели на Mercedes, е създала собствен лейбъл Invicto. Първото творение е G-клас в три версии – естествено всички са бронирани с високия клас на защита VR6 Plus.

Освен модификацията Pure Invicto се предлага и като Luxury и Mission. Докато Pure е замислен по-скоро като придружаващ автомобил, важните лица ще се чувстват по-добре в Luxury, а Mission е за специалните сили на полицията или властта. Детайли като отварящ се люк на покрива, прожектори за търсене с дистанционно управление на покрива или дрон за разузнаване правят Invicto идеален за бойни задачи. Четирите му отделни седалки също са оборудвани за специалните сили с бронирани жилетки и оръжия, като естествено предлагат и достатъчно комфорт. за бронирането на дългия 4,82 метра автомобил отговаря специално разработена предпазна клетка от бронирана стомана, тъкан и керамични материали, затворени и закрепени здраво за каросерията. Стъклата също са бронирани с клас на защита от куршуми VR 6 Plus. Куршуми с калибър до 7,62 x 39 или ръчни гранати не са проблем за Invicto.

На Invicto това брониране въобще не му личи

Отвън на този Mercedes G-клас изобщо не му личи, че е брониран. Трябва да се вгледате внимателно, за да разпознаете затъмнените стъкла като бронирани, а 20-цоловите джанти с гуми с размер 275/50 R 20 изглеждат като при спортната версия. Във вътрешността на джантата има пластмасов пръстен, така че дори и с унищожени гуми автомобилът може да измине още 50 километра. Зад волана бронирането в клас VR6-Plus се забелязва благодарение на специалното техническо оборудване, което се управлява посредством дисплеи на покрива или чрез вадещ се модул в жабката. Тежкобронираният Invicto тежи над 3,5 тона и по тази причина 4-литровият V8 мотор със своите 422 к.с. и 610 Нм се нуждае от малко повече газ за подобаващ старт от светофара.

Внушителното тегло се забравя бързо

Разбира се окачването и спирачната система са настроени спрямо допълнителното тегло от около тон. Отпред спирачните дискове са вентилирани и с диаметър 402 милиметра, а на задната ос диаметърът им е 380 милиметра. Само след няколко километра ще свикнете с допълнителното тегло, и ще управлявате Invicto почти като натоварен за отпуската Mercedes G-клас. Естествено сигурността си има цена и това важи с пълна сила за продуктите на Brabus: допълнително към базовия модел на Mercedes G-клас бронираният пакет на Invicto струва 700 000 лв., така че бронираният Mercedes G 500 стартира от 925 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >