Тези 5 модела са неразрушими!


28
февр.
2020

VW Golf 2: учене от грешките при Golf 1

Golf 1 има славата на модел с тънки ламарини, а Golf 2 (1983-1992) – на автомобил за вечността. И при Golf 2 обаче има огнища на корозия – преди всичко около гърловината на резервоара – мястото, на което много трудно се правят заварки. Има и още няколко проблемни места: дупките за чистачките, прехода между прага и купето, ботушите на макферсоните – но като цяло каросерията на Golf 2 е защитена добре. По-често ръжда има по носачите и подрамата отпред. Двигателите са издръжливи, но ако все пак някой сдаде багажа, ще намерите евтино друг за смяна. При някои диференциали се „предават“ нитовете, в подобни случаи помага комплект за модификация с болтове. При автоматик се препоръчва смяна на маслото на всеки 60 000 км. От време на време се налага смяна на маншоните на полуоските. K-Jetronic обикновено трябва да бъде ремонтиран със стари части, както и валовете на дросела при 1,6 със 75 к.с. За GTI трудно се намират оригинални части по интериора – като например таван. Но иначе всички части, от които има нужда, за да се движи Golf 2, се намират лесно.

VW Golf 2: този модел изглежда незабележим, но се представя много добре пред TÜV.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >