Тези употребявани модели не спират да вървят: Lexus GS 450h (трето поколение)

1610
2025

Тези употребявани автомобили издържат наистина дълго време. Така че, не позволявайте на големия пробег да ви разколебае. След 200 000 километра тези жадни за пробег автомобили далеч не са приключили своя живот!

Продължителните тестове на AUTO BILD многократно са разкривали модели, които успяват да издържат дистанцията сравнително безпроблемно. И не винаги „само“ 100 000 километра, а в някои случаи значително повече. AUTO BILD представя дванадесет модела от различни класове, които са известни с дългата си продължителност на живот.

Lexus GS 450h (трето поколение) – от 22 000 лв.

Въпреки хибридната си техника GS 450h не е много икономичен. Дизелов двигател с подобна мощност вероятно би се представил по-до от пълния хибрид по отношение на ефективността. Разходът на гориво от между седем и девет литра обаче е повече от приемлив за такъв голям, култивиран и мощен бензинов двигател.

Шлифованото и изключително умело взаимодействие между мекия V6- двигател и мощния електрически мотор е впечатляващо. Всичко започва с начина, по който големият седан ускорява почти безшумно от самото начало, задвижван единствено от електромотора. Безстепенната автоматична трансмисия осигурява постоянно равномерно придвижване – японският луксозен автомобил определя мащабите по отношение на комфорта на шофиране от почти 20 години. И всеки, който се наслади на системната мощност от 345 к.с., бързо ще осъзнае, че мощността на този двутонен автомобил може да изненада дори шофьорите на електрически автомобили, които са разглезени на тема мощност.

През 2010 г. GS получи мини фейслифт. С активни стабилизиращи щанги на окачването, които минимизират накланянето на каросерията в завоите. Впечатляващо: въпреки сложната си техника Lexus GS 450h има изключително дълга продължителност на живот.

Слаби страни: батериите могат да се повредят с напредване на възрастта, което налага подмяната им, тъй като 450h не може да работи без електрическа машина. Това обаче не винаги трябва да се извършва в сервиз на Toyota. Няколко независими сервиза са специализирани в подмяната на батерии (от около 3000 лв.). Недостатък на дизайна: хибридната техника лишава GS 450h от място в багажника: 280 или 320 литра (след фейслифта) вместимост е по-скоро на нивото на малък автомобил.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин