2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖИ ОЩЕ ДОСТА, тъй като прибавянето на километри по сметката на нашия A-клас от продължителните тестове става трудно. При това ние искаме да навъртим половин милион километра. Преди дългите командировки колегите заобикалят A180, като не виждат в дванадесетгодишния компактен модел комфортен спътник, желан за дълги пътешествия из федералната република. Вземам колата и установявам, че дразнещи са само някои дребни неща. Задната чистачка е предала богу дух, окачването тропа, има теч на масло от задвижването. Иначе механичната скоростна кутия (все още с оригиналния съединител) и 1,4-литровият бензинов двигател функционират безупречно. Много от даунсайзинг-двигателите са се предали още след наполовината на този пробег. Сваляме му шапка, междувременно нашият А-клас измина 444 000 километра! Досега не сме пипали нищо освен по съединителя, също и по ангренажната верига и турбината. А не може да се каже, че колегите са щадили автомобила по време на ползването. При следващата сервизна инспекция бяха сменени свещите, спирачната течност, маслото и масленият филтър. Това ще спре теча – няма повече да има неприятни петна под автомобила! А две нови биалетки ще спрат 80 процента от тропането, което разваля комфорта на този Benz. Разбира се, ще потърсим причините за останалите шумове. Обзалагам се, че скоро километрите ще почнат да се навъртат по-бързо.
+ задвижването, каросерията и електрониката са на ниво. Този Benz стоически върши своята работа.
– видимостта през мини-задното стъкло е почти нулева! Как сме успели да се справим толкова време без парктроник?
MERCEDES A 180
СТАРТ 10-ти януари 2013 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 26 000 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 444 103 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,5 л А 95 Н/100 км



