2021
Забавлението при шофиране е oсновен приоритет в разработката на Toyota GT 86 – която с удоволствие взима завоите с вратите напред. За целта и мощността от 200 к.с. е достатъчна. Собственикът на GT 86 Бенедикт Фалтенмайер обаче поставя на своя автомобил компресор, защото явно има нужда от повече „коне“. След „наляти“ около 40 000 лева и четири години работа по колата, неговото JDM Coupé е всичко друго, но не и „стоково“. Ето защо автомобилът се включва в борбата за наградата Tuning Trophy Германия.
Рали болидите на Subaru – използвани за вдъхновение
За да се различава визуално автомобилът в по-голяма степен от серийния си първообраз, 24-годишният му собственик поставя бодикит, включващ голям заден спойлер. Синьото фолио и златистите джанти O.Z. напомнят за рали автомобилите Subaru от времето, когато марката имаше отбор във WRC. A това е доста хитро, в края на краищата, доста „Subi“ техника е монтирана в тази Toyota. Новите светлини отпред и отзад също допринасят за атрактивния външен вид. Комплектът колоувъри Tein Flex Z позволява на Toyota-та да лети ниско по пътищата, а „разпънката“ увеличава устойчивостта на усукване на каросерията.
С 80 к.с. по-висока мощност благодарение на компресор
Компресор и интеркулер Vortex са поставени на 2-литровия атмосферен (серийно) боксер. Така мощността е вдигната от 200 на 280 к.с. Това означава, че автомобилът със задно задвижване може да мята много по-бързо задницата си по завоите. Спортната изпускателна система осигурява подобаващ акустичен фон. Фолдмайер облича интериора в алкантара, поставя по-големи пера за ръчно превключване през автоматичната трансмисия и монтира ролкейдж.