/ Тази Honda NSX е почти на 670.000 километра! (ВИДЕО)

Тази Honda NSX е почти на 670.000 километра! (ВИДЕО)

Повечето шофьори в Западна Европа продават автомобила си на пробег 200 000 или най-много – на 300 000 километра, но винаги има изключения. И AUTO BILD много пъти е разкривал съдбата на редица автомобили с респектиращ пробег.

Спортните модели на много километри са изключително очарователни, тъй като повечето Porsche-та, Ferrari-та или Lamborghini-та обикновено излизат от гаража само по няколко пъти в годината.

Само преди няколко месеца писахме за Porsche 911 (996) Turbo, което e „навъртяло“ над 1 милион километра. А червената Honda NSX, която представяме сега, вече е изминала почти 670 000 километра – и продължава да бъде използвана ежедневно!

През 2005 г. таблото отчита само 115 000 километра

NSX-ът от 1992 г. и нейният собственик Шон се намират в САЩ, където японската спортна машина се е продавала като Acura NSX. През 2005 г. Шон купува NSX-а на около 115 000 километра (около 70 000 мили) и оттогава кара Acura-та с 274 к.с. почти всеки ден. Средно е оставял зад гърба си по около 30 000 километра годишно.

Впечатляващо: пробег 415 227 мили съответства на 668 243 километра. Но NSX-ът ще продължава напред!

18 години по-късно пробегът е 668 243 километра!

За последните 18 години аналогът на Honda NSX почти не се е спирал – и в момента аналоговият скоростомер отчита 415 227 мили. Това съответства на около 668 243 километра – достоен за такси резултат, което показва, че спортните автомобили могат да се използват и за „евридейки“. Защото макар и червената боя на NSX да е избледняла малко през годините, интериорът да е пострадал леко тук-там и предницата да има безброй ожулвания от камъчета, NSX-ът се е представил от добре.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА ПРОДАЖБА НА HONDA NSX

По данни на собственика за задвижването все още се грижи оригиналният високооборотен 3-литров V6 с 274 к.с. и 284 Нм, който изпраща мощността си към задните колела посредством 5-степенна ръчна скоростна кутия (също оригиналната). Освен редовно обслужване (смяна на ангренажния ремък на всеки 100 000 километра) и смяна на износващи се части, други ремонти не са се налагали – което несъмнено говори повече от добре за качеството на Honda/Acura.

В Западна Европа NSX е екзотика, която се превърна от обикновена в търсена класика през последните години. Екземплярите по онлайн борсите често са обявени за продажба срещу шестцифрени цени суми в евро – което се дължи на ограниченото предлагане и надеждността на модела. Към днешна дата NSX се считат за безпроблемни модели, стига да бъдат поддържани добре, както доказва и машината на Шон.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин