М139 е синоним на истински шедьовър. Зад кода се крие 2-литровият 4-цилиндров турбодвигател на Mercedes-AMG. С мощност до 421 к.с. това е най-мощният 4-цилиндров мотор в света. Тунинг специалистите от Posaidon обаче откриват още по-голям потенциал в този двигател и предлагат увеличение на мощността в две фази. С изцяло нов допълнителен контролен модул са възможни 465 к.с., а с промени по хардуера – дори 525!
Максимална скорост до 313 км/ч благодарение на софтуерни интервенции
Новият допълнителен модул за управление на двигателя се предлага за AMG A 45, GLA 45, CLA 45 и съответните S-модификации. Той увеличава мощността с 44 к.с., а въртящия момент – с 60 Нм. При версиите с обозначение S налице са 465 к.с. и 560 Нм, докато по-маломощните изпълнения разполагат с 431 к.с. и 540 Нм. Т.нар. Powerbox може да бъде поставен и от лаик и със синята си метална облицовка дори прави моторния отсек да изглежда по-красив. Ограничението на скоростта може да бъде премахнато с друго софтуерно решение. Тогава A 45 и A 45 S развиват максимално съответно 312 и 313 км/ч.

По-голяма мощност на литър, отколкото при Mercedes-AMG GT Black Series
Но това е нищо в сравнение с големия тунинг пакет. С допълнителни интервенции по хардуера на двигателя са възможни до 525 к.с. и въртящ момент от 600 Нм, което съответства на мощност от бруталните 264 к.с. на литър работен обем. Само за сравнение: монументалният Mercedes-AMG GT Black Series със 730 к.с. има „само“ 183 к.с./литър. След премахване на Vmax-ограничението, Posaidon-A 45 достигата невероятна максимална скорост от 325 км/ч. Тунингованият компактен модел трябва да спринтира от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди. Posaidon дава цени за цялостния силов тунинг само при индивидуално запитване. Иначе Powerbox-ът излиза 3000 лева, премахването на електронния лимит за максималната скорост – още толкова.
