С V8 ПОНИТО СТАВА ДИВ ЖРЕБЕЦ


2
май
2018

Изнервени сте от цялата тази дискусия за електромобилите, споделянето на колите, системите Start-Stop и намаляването на обема на двигателя? Значи тук сте на правилното място! Още от 60-те години на миналия век Ford Mustang се счита за един от най-изгодните модели с V8-удоволствие. Откакто през 2004 г. с петото си поколение Mustang се ориентира на външен вид отново към първия модел, успехът се върна. С помощта на 5-степенна автоматична трансмисия 4,6-литровият атмосферен двигател предава въртящия момент към задните колела. Американците все пак го предпочитат класически. Благодарение на директното си управление, Mustang изобщо не трябва да се срамува за динамичните си характеристики. Моделът е солиден, а цените на резервните части са доста ниски. Веднъж в живота човек трябва да кара „американец“ с V8 мотор!. Мечтата никога не е била толкова реална.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

8-цил. двигател, отпр. надл. работен оебм 4606 cм3 мощност 224 кВт. (305 к.с.) при 5750 об/мин макс. въртящ момент 434 Нм при 4500 об/мин 0–100 км/ч за 5,5 сек маск. скорост 230 км/ч

 

Плюсове/минуси

+ обикновена и солидна техника

+ ниски цени на резервните части

+ добри динамичните характеристики, страхотен звук

– средно ниво на изработка

– стабилни цени като употребяван

– висок разход на гориво (ø 13,5 л)

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >