С Opel “myDigitalService”клиентът винаги е информиран


17
сеп.
2019

Благодарение на безплатната услуга на Opel „myDigitalService“, собствениците на автомобили от германската марка вече могат винаги да знаят какво точно се случва, след като оставят колата си в сервизен център на Opel. Сервизните дейности, извършвани по автомобила от участващите в програмата партньори на Opel са винаги видими и лесно разбираеми за клиента. Всяка от стъпките в сервизната дейност – „Приемане“, „Приключване на огледа“, „Сервизиране“ и „Готовност за предаване на клиента“, се придружава от известие до клиента, така че той да разполага с пълна прозрачност по всяко време – когато и където пожелае. След като прегледът или ремонтът приключат, собствениците ще бъдат информирани кога могат да вземат обратно готовия си автомобил.

Механиците могат да документират откритите непредвидени проблеми с видеоклип или снимки – например в случаите, в които се налага смяна на износени гуми или на спирачни накладки. При това до собствениците се изпраща персонализирана връзка (линк) чрез текстово съобщение или по електронна поща. По този начин те могат да изтеглят снимките или видеоклипа, както и да получат оценка на разходите по съответния ремонт. На основата на тази информация клиентът може да прецени и да реши сам кои от сервизните дейности да бъдат извършени. Ремонтите могат да бъдат поръчани или отказани онлайн, като клиентът разполага с пълен контрол върху разходите през целия период на престоя на автомобила в сервиза. Освен това, всички документи и материали за извършените сервизни дейности са налице в в цифрова форма.


myDigitalService von Opel

„Нашата услуга myDigitalService работи подобно на проследяването на пратки при онлайн пазаруване“, посочи Тобиас Тайле, мениджър обслужване на клиенти в Opel. „Клиентите са постоянно информирани за случващото се с автомобила им и така могат да вземат най-подходящите за тях решения.“ По този начин се гарантира максимална прозрачност и удобство и се спестява време. „Най-важното е, че клиентът има пълна свобода и гъвкавост по всяко време и може да решава какво да предприеме независимо от това къде се намира – необходимата за целта информация е винаги налице.“ Хиляди клиенти на марката вече използват услугата и я оценяват положително. 

Към настоящия момент услугата Opel myDigitalService се предлага в около 20 страни в цяла Европа, включително Германия, Италия и Испания. „Цефровизацията на сервизния процес при Opel достига ново равнище“, сподели Андреа Нери, маркетинг мениджър следпродажбено обслужване на клиенти в Opel. „Така можем да направим нашите предложения към клиентите по-ефективни и да им предоставим възможно най-доброто сервизно обслужване.“


Opel Crossland X

Още по темата