С този Raptor забравете за подземните гаражи


13
ное.
2020

Raptor при Ford се наричат „най-злите“ пикапи. С този „брандинг“ в бестселъра F150 работи 3,5-литров V6 с 450 „коня“. По-леката артилерия е Ranger Raptor, който за разлика от F150 е продаван от официалната търговска мрежа на Ford в Европа. Под капака е поставен 4-цилиндров дизел с 213 к.с. и 500 Нм, на които се пада тегло от 2,5 тона. Окачването обаче прави автомобила подходящ дори за Baja-състезания. Но ако „бейби Raptor” е твърде soft за вас, тунинг компанията delta4x4 е подготвила офроуд кит за модела.

Дори и без Beast облепването delta4x4-Raptor е достатъчно атрактивен.

2,2 метра височина

Основен акцент в доработката е височината. Тя е постигната с помощта на нови пружини и „подложки“ за 1200 лева – и така пикапът бива повдигнат с 40 мм. Следващата стъпка е Lift-кит за 4200 лв. – с него добавяте цели 100 мм към клиренса. И ако поръчате най-големите гуми, Ranger става висок 2,2 м и няма да влезе в нито един гараж, направен по стандартизирани размери. За сравнение: бусът Volkswagen T6 се „издига“ едва на 1,94 метра. Въпросните гуми са Mickey Thompson в размер 35×12,5 R20 и заедно с джантите струват близо 10 000 лв. За добра защита от камъните си струва да поръчате Rockslider под праговете, както и булбар с LED-фарове (2200 лв.). Тунинг на двигателя вдига „конете“ от 213 на 260, а въртящия момент – от 500 на цели 650 Нм.

Благодарение на увеличената височина и огромните гуми почти няма терен, който да уплаши този пикап.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >