2022
Той е вторият американец, който е печелил Шампионската лига, а сега ще е капитан на американския футболен отбор. Историята е като създадена за епична реклама на VW.
Световното първенство по футбол за мъже през 2022 г. наближава, затова и рекламните кампании в тази връзка зачестяват. Volkswagen също се обръща към това събитие, при това в Щатите, където традиционно играта не е много популярна. Все пак през последните години и европейският футбол навлезе в страната на неограничените възможности – Мейджър Сокър Лигата вече се радва на голяма популярност.
Най-известният в момента американски футболист зад граница е Кристиан Пулишич, който е ангажиран от VW за най-новата рекламна кампания на концерна и по-точно за модела ID.4.
Заедно с него в „Diamonds“ могат да бъдат видени и чути комикът Брет Голдщайн, бившият американски футболист Клинт Демпси и гласът на английския футболен коментатор Мартин Тайлър. 60-секундното клипче разказва историята на младия футболист на Борусия Дортмунд и трудния му път. Идеята: диамантите се обработват трудно. Независимо, дали те са превъзходни футболисти или автомобили.
Пулишич е капитан на американския футболен отбор
23-годишният днес американски футболист напуска Пенсилвания на 16 години и отива да играе в юношеския отбор на Борусия Дортмунд. Следват няколко контузии и трансфер в Челси, с който Пулишич печели Шампионската лига. Сега на Кристиан Пулишич му предстои световното първенство през есента. Неговата цел: да изведе американския отбор до победата като капитан.
Създадената от Йоханес Леонардо кампания е възникнала в рамките на идеята „Drive Bigger“. След „Those Guys“ и „Break Free“ „Diamonds“ е третата кампания през това лято – Volkswagen дава „газ”, за да заеме водеща роля при електрическата мобилност в Щатите. Освен това германският автомобилен концерн притежава тригодишен договор с националния мъжки футболен отбор на САЩ.
„Diamonds“ стартира на 6-ти август дигитално и в социалните медии.
Вижте рекламната кампания тук: