С ново лого GM дава знак за тоталната си трансформация

1101
2021

General Motors е синоним на (закоравели) традиции. Логото е било сменяно само пет пъти в рамките на 112 години, за последно през 1964 г. Сега обаче, изглежда, компанията е в период на трансформация. „Имахме чувството, че е точно такъв революционен момент, в който трябва да се променим отново“, казва глобалният маркетинг директор Дебора Уол. „Нашето послание е, че предлагаме подходящ електромобил за всеки“.

Ето защо GM настъпва педала и ще инвестира около 27 милиарда долара в рамките на следващите години. 30 електрически модела се очаква да бъдат пуснати на пазара до 2025 г. Ultium е в основата на това развитие, но Cadillac и Hummer също еволюират до брандове на ток.

От началото на годината GM демонстрира отдадеността си към електрическата мобилност с кампанията „Everybody In“, която първо ще започне в САЩ, а по-късно ще бъде пусната по целия свят.

В нея са включени новото лого на GM, разработено екип от дизайнери в GM. Шарън Гаучи, изпълнителен директор на GM по глобален индустриален дизайн коментира: „Това беше проект, който нашият екип прие много лично, не само заради нас самите, но и заради 164 000 служители, които това лого представлява.“ Цветовият градиент с различни ярки нюанси на синьото трябва да напомня на зрителя за чистото небе в бъдещето без вредни емисии. Заоблените ръбове и малките букви му придават по-модерен вид.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин