С новите M Performance Parts BMW M2 е още по-наточено

0311
2022

Задно задвижване, редови 6-цилиндров мотор от M4 и 460 к.с.: новото M2 отново е истинско BMW – сега вече и с M Performance части. 

Пазарен старт и цена: 1000 лв. повече за M2 с ръчни скорости

Напоследък на феновете на BMW не им беше лесно: XXL-бъбреци за повечето модели, актуалната Серия 1 (F40) само с напречно разположени 3-/4-цилиндрови мотори и без задно задвижване. А накрая и доста смелият по отношение на дизайна електрически SUV BMW iX. Сега това ще се промени – с M2 G87 баварците отново са сътворили сензация на колела.

От април 2023 г. новото BMW M2 ще бъде вече при търговците, като по отношение на цената ще бъде по-скъпо от предшественика си. Като разполагащо с 410 к.с. M2 Competition то се предлагаше за последно за 125.000 лв. Базовата цена на новото M2 в Германия ще бъде 145.000 лв., а вариантът с механична скоростна кутия ще струва с 1000 лв. повече.

M-Performance части: състезателна визия за M2

Ако серийната външност на M2 ви се струва прекалено хрисима, то можете да се насочите към BMW M и да си изберете M-Performance части. Екстериорните части от прозрачен карбон притежават силно изразителен дизайн и оптимизират аеродинамиката на автомобила.

Отпред може да бъде поръчан нов спойлер, както бленди на вентилационните отвори. За още по-наточен профил отстрани се предлагат допълнителни елементи за страничните прагове, както и карбонови капаци на страничните огледала. Заден спойлер, различен дифузьор и спойлер за покрива подобряват още повече аеродинамиката.

Смъкване на окачването и нова пърформънс ауспухова уредба

За още по-представителна поява се предлага нова титанова ауспухова уредба, която освен по-наточен звук, пести и доста килограми. За разлика от нормалното M2 двете двойни крайни ауспухови тръби не са разположени хоризонтално, а имат леко повдигане в средата.

За да приближат M2 още повече до асфалта, хората от BMW M предлагат окачване с регулиращи се пружини и смъкване с до 10 милиметра. Това обещава значително по-директно пътно поведение на пистата. Освен това за предната ос има нови 20-цолови джанти, както и 21-цолови за задната – по избор в цвят  „Frozen Goldbronze“ или черно.

Във вътрешното пространство също има промени. За малко повече усещане а ла моторен спорт ще се погрижи миксът от алкантара и карбон, а M спортните седалки могат да задна част на облегалката от карбон. Воланът е M Performance Pro с маркировка на 12 часа и тапицерия смес от алкантара и кожа.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв