2021
Автомобилите от среден клас са предпочитани като служебни. AUTO BILD тества десет актуални модела и ще ви даде препоръки
В днешно време шефовете често предоставят на служителите си служебни автомобили, вместо да им увеличат заплатите. Накрая това се оказва на сметка и за двете страни.
Тук дори и шефът би могъл да хвърли завистлив поглед! Opel Insignia Grand Sport отстъпва само с 38 милиметра на Е-клас. Предлаганото пространство в Insignia също е подобаващо. Както отпред, така и отзад ще седите удобно, а големият заден капак ви дава достъп до товарен обем с вместимост от 1450 литра.
Качеството на изработка също не дава основания за оплакване – макар и не чак като в Mercedes, то е на съвсем прилично ниво. Това важи и за кокпита със сравнително големия брой бутони, но с подчертано логична структура.
Дизеловият агрегат със 174 к.с. е доста икономичен и бързоускоряващ. Това е добре, макар и магистралата да не е парадната дисциплина на модела. А за ниво на оборудване Business Elegance заедно с автоматична трансмисия в Германия ще дадете около 77 000 лв. Тук шефът също ще има да се чуди.
Съветът на AUTO BILD: турбо-бензиновите моторизации (170/200 PS) са прекалено лакоми, а малкият дизелов двигател (122 к.с.) – твърде бавен – затова най-добре да изберете 2.0-литровият дизелов мотор.