Автомобилите от среден клас са предпочитани като служебни. AUTO BILD тества десет актуални модела и ще ви даде препоръки
В днешно време шефовете често предоставят на служителите си служебни автомобили, вместо да им увеличат заплатите. Накрая това се оказва на сметка и за двете страни.
Прекалено хубаво не е на хубаво – така горе долу бихме могли да опишем Volvo S60 T8 AWD Recharge. Plug-in с 390 к.с., спринт на спортен автомобил, (0–100 км/ч за 4,6 сек) и цена от над 120 000 лв. Затова ще предпочетем…
… B4. Мек хибрид без зареждане от контакта. Както и без данъчни облекчения (в Германия). Неговите 197 к.с. са напълно достатъчни – още повече, че от Volvo ограничиха максималната скорост на всички модели на 180 км/ч. В красивия „швед“ ни очаква модерен, но не и перфектно управляващ се кокпит, както и солидна изработка.
Седящите отпред се разполагат върху удобни седалки, докато пасажерите на втория ред седят малко ниско със силно сгънати крака. По отношение на оборудването нямаме забележки – то е доста широкообхватно. Затова и цената на B4 не е ниска – поне 80 000 лв.
Съветът на AUTO BILD: мощният и скъп Plug-in не си струва. B4 е напълно достатъчен за всекидневието.