2021
Автомобилите от среден клас са предпочитани като служебни. AUTO BILD тества десет актуални модела и ще ви даде препоръки
В днешно време шефовете често предоставят на служителите си служебни автомобили, вместо да им увеличат заплатите. Накрая това се оказва на сметка и за двете страни.
С един такъв пълен хибрид на IS ще се наслаждавате изцяло на удоволствието от пестенето. Още повече, че Lexus IS не изглежда като автомобил за лишения. Благородната марка на Toyota Lexus използва също както и образцовия Camry 2,5-литров 4-цилиндров агрегат плюс електромотор, като изтръгва допълнителни конски сили, по-добрите динамични характеристики и благодарение на задното задвижване и по-добрата управляемост.
Със значително по-динамичен външен вид от своя събрат по концерн, моделът разполага с по-тясно вътрешно пространство. Все пак интериорът прави впечатление на по-фин, като качеството на материалите и изработката не трябва да се крият от германските премиум-производители. За съжаление при Lexus липсва избор: моторизацията е само една единствена – Hybrid IS 300h.
И в сравнение с Audi, BMW или Mercedes списъкът с екстри е сравнително къс. Още в базовата версия за около 77 000 лв. оборудването е щедро, но ни липсват сгъваемите облегалки на задните седалки 38.500 Euro okay, die klappbare Fondlehne vermissen wir aber. Tröstlich: Anders als viele deutsche Garantie-Knauser vertrauen die Japaner dem IS drei und nicht nur zwei Jahre.
Съветът на AUTO BILD: комфортният и икономичен хибрид ни направи солидно впечатление. Идеален за служебен автомобил във версия Business Edition за около 80 000 лв.