Стефанов Моторс: първи в региона с новата корпоративна идентичност на Opel


4
дек.
2015

Opel е в процес на възраждане – с ясни стратегически приоритети и амбициозни, но изпълними бизнес цели. Продажбите на марката продължават възходящата си тенденция, а от 2016 до 2020 г. ще бъдат лансирани на пазара 29 нови автомобила Opel.

Stefanov Motors-STM_BIG_14-MR Stefanov Motors-STM_BIG_13-MR Stefanov Motors-STM_BIG_12-MR

 

 

 

 

В унисон с пълното обновяване на марката от 2013 година започна процес на цялостна промяна на корпоративната идентичност на дилърите на Opel в Европа. Този процес трябва да приключи до края на 2018 година. Стефанов Моторс, дилърът на Opel в Пловдив и пловдивска област е първият не само в България, но и в района на Югоизточните Балкани, който вече отговаря изцяло на изискванията на новата корпоративна идентичност на марката. Новите стандарти към дилърите на Opel се отнасят не само за външния вид (така наречената „Черна кутия“) на техните търговски обекти, но и за интериора, подредбата на изложените в шоурума автомобили, наличието на място за изчакване, специални дисплеи, указателни табели, цветовете и използваните материали. Стефанов Моторс вече отговаря на всички изисквания и освен изписаното на кирилица име, нищо друго не го отличава от големите дилъри на Opel в Европа.

Stefanov Motors-STM_BIG_09-MR Stefanov Motors-STM_BIG_10-MR

Още по темата

Card image cap
Mercedes CLK DTM AMG на аукцион

31
окт.
2016

Аукционната къща Historics at Brooklands пуска на търг един от 100-те построени Mercedes Benz CLK DTM AMG. Отличаващи се бонуси: Навъртяни са само 16 000 км и един от 40-те модела с десен волан.

Card image cap
Минимализъм в Model 3

4
юли
2017

Кокпитът на Tesla Model 3 дефинира по нов начин "редуцирания до най-същественото интериор". Първите автомбили ще бъдат доставени още през този месец

Card image cap
Две трети от автомобилите в Германия – на бензин

14
авг.
2017

У нас разделението е почти 50/50

Card image cap

В последния брой:

Архив >