Стефанов Моторс: първи в региона с новата корпоративна идентичност на Opel


4
дек.
2015

Opel е в процес на възраждане – с ясни стратегически приоритети и амбициозни, но изпълними бизнес цели. Продажбите на марката продължават възходящата си тенденция, а от 2016 до 2020 г. ще бъдат лансирани на пазара 29 нови автомобила Opel.

Stefanov Motors-STM_BIG_14-MR Stefanov Motors-STM_BIG_13-MR Stefanov Motors-STM_BIG_12-MR

 

 

 

 

В унисон с пълното обновяване на марката от 2013 година започна процес на цялостна промяна на корпоративната идентичност на дилърите на Opel в Европа. Този процес трябва да приключи до края на 2018 година. Стефанов Моторс, дилърът на Opel в Пловдив и пловдивска област е първият не само в България, но и в района на Югоизточните Балкани, който вече отговаря изцяло на изискванията на новата корпоративна идентичност на марката. Новите стандарти към дилърите на Opel се отнасят не само за външния вид (така наречената „Черна кутия“) на техните търговски обекти, но и за интериора, подредбата на изложените в шоурума автомобили, наличието на място за изчакване, специални дисплеи, указателни табели, цветовете и използваните материали. Стефанов Моторс вече отговаря на всички изисквания и освен изписаното на кирилица име, нищо друго не го отличава от големите дилъри на Opel в Европа.

Stefanov Motors-STM_BIG_09-MR Stefanov Motors-STM_BIG_10-MR

Още по темата

Card image cap
Новият С3: Citroën ще прави фурор при малките

12
сеп.
2016

Бърз, готин, тоест истински „французин“: третото поколение на C3 иска да преобърне света на малките коли

Card image cap
Новата Astra на метан изминава 100 км за 5 лева

30
авг.
2017

По заводски данни в извънградски цикъл моделът се задоволява само с 3,4 кг метан на 100 км

Card image cap
BMW i3 за лондонските пожарникари

6
сеп.
2016

57 електромобила на „баварците“ ще бъдат доставени до края на 2016 г. на третата по големина противопожарна служба в света

Card image cap

В последния брой:

Архив >