Стартира производството на новата Insignia


21
мар.
2017

Днес започва нова глава в родния завод на Opel в Рюселсхайм – първата Insignia Grand Sport, произведена по заявка на клиент, официално напусна поточната линия. “Очаквахме днешния ден от много време, новият ни флагман най-накрая пристигна. Това е един наистина важен ден за Opel и Рюселсхайм,” отбеляза изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман по време на празненството за старта на производството на второто поколение на Opel Insignia. Инвестирахме повече от 500 милиона евро само за подготовката на производството на новия ни флагман.” Insignia Grand Sport в перлено бял цвят с двулитров дизелов двигател с мощност 170 к.с. беше в центъра на вниманието в края на производствената линия във вторник.

Председателят на съвета на профсъюзите д-р Волфганг Шефер-Клюг отбеляза: “Хората тук в Рюселсхайм отново показаха, че могат да осигурят безпроблемното стартиране на производството на прекрасни автомобили. Работническият комитет им е изключително благодарен днес, защото новата Insignia е важна част от бъдещето на Opel, което не би било възможно без приноса на тези колеги.” Началото на заявките за новите Insignia Grand Sport и Sports Tourer бе дадено на 16 февруари. Първите три автомобила от производството са предназначени за клиенти от Полша, Дания и Германия. Новият флагман съвсем наскоро направи своята премиера в Женева. Автомобилът ще бъде показан в продажбените центрове на дилърите през лятото. Д-р Нойман е убеден, че новото поколение на флагмана на Opel ще продължи успеха на своя предшественик. Продадени са деветстотин и четиридесет хиляди (цифром: 940 000) автомобила от първото поколение на Insignia – Европейският автомобил на годината 2009 – като по този начин моделът се превръща в четвъртия най-продаван в историята на Opel.

Още по темата

Card image cap
Ford отново с топпродажби при лекотоварните

3
февр.
2016

Ford е най-популярната марка за лекотоварни автомобили за първи път от 18 години. За три години се изкачи от 7-мото до 1-вото място с новата си разширена гама Transit и измести VW от върха

Card image cap
Най-масовото участие на абитуриенти и рекордни единични дарения в кампанията #steniskanabala през 2016 г.

13
окт.
2016

Благотворителната инициатива #steniskanabala бе припозната от 1418 млади и пораснали абитуриенти, които отидоха с тениски на бала, изпращането или годишнината от завършването си през 2016 г. – най-масовото участие на зрелостници и единични дарители чрез поръчка на тениски досега.

Card image cap

В последния брой:

Архив >