СЕРИЯ 3 Е СЪРЦЕТО НА BMW. произведена 15 милиона пъти, сякаш по подобие на знаменития Баварски закон за чистотата на бирата. Не, не този от 1516 г. за хмела, малца, маята и водата. А този за надлъжно разположения двигател, задното задвижване, директното управление и стегнатото окачване. Да кажем – някъде от 1966 г. Тогава стартира 02. Сега на пазара се появява седмото поколение на Серия 3, като във версия 330i спечели още първия тест срещу Mercedes C 300. Сега е ред и на дизеловия вариант. C-клас отново участва, този път като C 220 d. И за да не е скучно, включихме в теста и два вълнуващи азиатски модела – Kia Stinger и Mazda 6. Щеше да е добре да участва и A4, но в Инголщат си имат достатъчно проблеми… И затова Audi отсъства. Жалко.
Спортните седалки отпред са по мярка Изненада, но отзад BMW действително разполага с най-много място. Освен това и седалките са удобни. Странно оформените уреди са типични за новото BMW. Те се четат лошо, какво ще кажете за кръгли уреди?
Още от пръв поглед новият модел може да бъде разпознат като Серия 3 с класически пропорции, тесни бъбреци, извивката на Хофмайстер и всички останали съставки. Звучи наточено и шлифовано, изглежда дяволски добре. Моделът е пораснал, а междуосието му е увеличено с 4 см. В сравнение с предшественика отпред има една идея повече, а отзад значително повече място. В новия, много висококачествено изработен кокпит впечатление правят преди всичко 12,3-инчовият дисплей за уредите и 10,25-инчовият тъчскрийн за навигационната система (в пакет за 5600 лв.). Позицията на седене е превъзходна, страничните части на седалката могат да се настройват – най-добре седнете, за да изпробвате. Отвътре Benz с напълно дигиталните уреди (12,3 инча) и 10,25-инчовия монитор на навигационната система изглежда повече като телевизионно студио, отколкото като Benz. Но е благородно и уютно.
Продължете на следващата страница