2019
СЕРИЯ 3 Е СЪРЦЕТО НА BMW. произведена 15 милиона пъти, сякаш по подобие на знаменития Баварски закон за чистотата на бирата. Не, не този от 1516 г. за хмела, малца, маята и водата. А този за надлъжно разположения двигател, задното задвижване, директното управление и стегнатото окачване. Да кажем – някъде от 1966 г. Тогава стартира 02. Сега на пазара се появява седмото поколение на Серия 3, като във версия 330i спечели още първия тест срещу Mercedes C 300. Сега е ред и на дизеловия вариант. C-клас отново участва, този път като C 220 d. И за да не е скучно, включихме в теста и два вълнуващи азиатски модела – Kia Stinger и Mazda 6. Щеше да е добре да участва и A4, но в Инголщат си имат достатъчно проблеми… И затова Audi отсъства. Жалко.
Още от пръв поглед новият модел може да бъде разпознат като Серия 3 с класически пропорции, тесни бъбреци, извивката на Хофмайстер и всички останали съставки. Звучи наточено и шлифовано, изглежда дяволски добре. Моделът е пораснал, а междуосието му е увеличено с 4 см. В сравнение с предшественика отпред има една идея повече, а отзад значително повече място. В новия, много висококачествено изработен кокпит впечатление правят преди всичко 12,3-инчовият дисплей за уредите и 10,25-инчовият тъчскрийн за навигационната система (в пакет за 5600 лв.). Позицията на седене е превъзходна, страничните части на седалката могат да се настройват – най-добре седнете, за да изпробвате. Отвътре Benz с напълно дигиталните уреди (12,3 инча) и 10,25-инчовия монитор на навигационната система изглежда повече като телевизионно студио, отколкото като Benz. Но е благородно и уютно.
Продължете на следващата страница