AUTO BILD България / Сравнение на три миниавтомобила: Бунтът на джуджетата / Page 3

Сравнение на три миниавтомобила: Бунтът на джуджетата

Помощ, улиците ни са задръстени! Какво помага в този случай? Слезте от внушителните SUV-ове и се качете на интелигентните мъници


23
авг.
2016

KIA PICANTO: ПОРАСНАЛИЯТ КЛАСЕН КОРЕЙСКИ МЪНИК
От известно време се питаме: как го правят? Kia успява да даде щедра гаранция от седем години, без да повишава цената в сравнение с останалите производители. Така иначе страхотните пет години гаранция на Mitsubishi малко избледняват, а двете години на Citroën будят направо недоумение.

Вторият трик на корейците се отнася до съотношението между вътрешни и външни размери. С дължина от 3,60 метра Picanto е с 20 сантиметра по-късо от Space Star, но не предлага по-малко място. Отпред, отзад, в багажника – където и да мерим, Kia не изостава никъде. Освен това предлага доста прилично обзавеждане. То започва от удобните седалки, преминава през лесно четящите се уреди и стига до доброто качество. Малкият „кореец“ прави впечатление на половин клас по-зрял в сравнение с тестконкурентите си.

Двигателят и окачването са на много добро ниво. Единственият 4-цилиндров мотор в теста работи спокойно и култивирано – за разлика от 3-цилиндровите двигатели на конкурентите, които са значително по-шумни. А 85-те конски сили на Kia са достатъчни дори за малко предимство при спринта до 100 км/ч, като разходът му на гориво (5,6 л/100 км) е почти същият като при C1 (5,2 л) и Space Star (5,5 л). Освен това Picanto вози спокойно дори и по лоши пътни настилки, а пътуването на четирима души за уикенда няма да се превърне в мъчение. Управлението на корейския мъник има доста добра обратна връзка. Всъщност тези малки коли са големи.

Всичките три джуджета предлагат най-важните букси за свързване на външни устройства, като в „корееца“ по-високите пасажери седят сравнително удобно и отзад

Capture

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >