2018
Актуалното поколение на C 63 и C 63 S на Mercedes AMG представлява един перфектно фокусиран „спортист“. Разгръщането на мощността и звукът на 4,0-литровия битурбо V8 агрегат са сред най-добрите, които можете да намерите на пазара. Разбира се топмоделът от среден клас изпъква и по отношение на динамиката. Специалистите на тема окачване то H&R обаче смятат, че има какво да бъде подобрено.
„Регулираща се по височина пружинна система“ (HVF) е магическата дума. Под нея се крият безстепенно регулиращи се пружини на окачването, които са настроени за работа със спортното окачване на AMG RideControl. Тоест те се възползват от безстепенното смъкване на каросерията, без да е необходима смяна на адаптивните серийни амортисьори. Предната ос на C 63 и C 63 S е доближена до асфалта с от 25 до 40 милиметра, а отзад смъкването е от 15 до 30 милиметра. При C 63 Coupé милиметрите са от 20 до 35 отпред, респективно от 30 до 45 отзад. H&R обещават за своята HVF-система комфорт на возене, близък до серийното ниво. Същевременно по-ниският център на тежестта ще подобри динамиката на автомобила.
H&R предлагат също така за всички версии на C 63 своите увеличения на следата Trak+. Те раздалечават джантите настрани с от 6 до 30 милиметра на ос, което прави модела още по-наточен.