2019
Електромобилите също могат да бъдат тунингова по отношение на пърформънса. Догато батериите дават ограничения по отношение на мощността, при окачването винаги има какво още да се подобри. Така специалистите на тема окачване от H&R за разработили перфектно пасващ на серийните амортисьори комплект спортни пружини.
При Tesla Model 3 с дойно задвижване спортните пружини смъкват центъра на тежестта на автомобила с 40 милиметра (отпред), респективно с 35 милиметра (отзад). При модела с 4х4 (включително и Performance-варианта) отпред и отзад каросерията слиза с по 30 мм по-близо до асфалта. Пониженият център на тежестта редуцира движенията на каросерията и осигурява по-директно завиване. На външен вид тунингът също се отразява добре на външния вид на Model 3. Освен това подобрява и коефициента на аеродинамично съпротивление на електромобила. Въпреки това комфортът на возене остава без промяна.
Още по-силно изразен профил обещават увеличенията на следата „Trak+“. те са от високоякостен алуминий и се предлагат по избор в сив или черен цвят. Благодарение на тях серийните или допълнително купените джанти изпълват докрай калниците. Увеличението е между 20 и 40 милиметра на ос. Както е обичайно за H&R, всички продукти са със съответните спецификации и са 100 процента Made in Germany.