2021
С Puma ST от Ford имат в гамата си от модели компактен SUV за удоволствие. За да го доближат до Fiesta ST по отношение на напречната динамика, хората от H&R предлагат спортни пружини и смъкване на окачването.
Ford Puma ST е базиран на Fiesta ST. От него е и разполагащият с 200 к.с. 1,5-литров турбо 3-цилиндров двигател, който с 320 Нм притежава дори по-голям с 30 Нм максимален въртящ момент. По отношение на напречната динамика естествено SUV-ът не може да се мери с малката кола. За да подобрят това, тунинг-специалистите на тема окачване от H&R предлагат спортни пружини за смъкване на каросерия за симпатичния SUV.
25 милиметра по-близо до асфалта за Puma ST
Пружините на окачването смъкват модела от Кьолн с 25 милиметра на предната и на задната ос. Това осигурява по-директно завиване, като освен това заради по-ниския център на тежестта ще има предимства и за пътното поведение в завои. Смъкването няма да се отрази негативно на комфорта на возене. Благодарение на по-ниската си каросерия моделът изглежда по-добре. За още по-внушителна визия се предлагат и увеличения на следата с от 20 милиметра на ос. Всички компоненти на тунинг-специалистите са съвместими с всички версии на Ford Puma ST от година на производство 2020.