2019
Новото поколение на базовия Range следва последователно езика на формите на успешния си предшественик. Освен стил и качество, Range Rover Evoque блести и с най-добра запазена стойност в своя клас. По отношение на динамиката обаче въпреки двойното задвижване, има какво още да се желае. Специалистите на тема окачване от H&R са променили това със своите спортни пружини за модела. Настроените спрямо серийните амортисьори пружини смъкват центъра на тежестта на автомобила с 35 милиметра на двете оси. Това се отразява благоприятно чрез редуциране на страничното накланяне и подобряване на поведението в завои. Качването също става по-комфортно. Освен това сега Evoque изглежда още по-внушителен. Въпреки мерките, комфортът при пътуване на дълги разстояния остава непроменен.
Още по-силно изразен профил обещават увеличенията на следата „Trak+“ от алуминий, които скоро ще се предлага от хората от H&R. те са в сребристо или черно и карат серийните джанти да изпълват още повече калниците. Както е обичайно за H&R, всички продукти са с необходимите спецификации и са 100 процента Made in Germany.