2016
Макар Jaguar F-Pace да предлага достатъчно динамика по отношение на външния си вид и техниката (топдизеловият агрегат на първия SUV на марката е с 300 к.с., който ускорява автомобила за 6,2 секунди до темпо 100 км/ч), специалистите на тема окачване от H&R са решили, че F-Pace винаги може да бъде малко „подправен”.
Или по-точно става дума за спортни пружини. Те смъкват Jaguar с по 30 милиметра на всяка ос. Така автомобилът изглежда не толкова висок, а смъкването на динамичния център на тежестта се отразява положително на динамиката. Оптимизираното поведение в завои намалява страничното накланяне и повишава спортните заложби на модела.
За притежателите на F-Pace, които харесват по-широкия изглед, от H&R предлагат и увеличение на следата „Trak+“.