2017
През 2012 г. автомобилът се е предлагал в добро състояние за около 430 000 лв. А днес? Граници на цените в посока нагоре на практика не съществуват. Оригиналността, патината и леката конструкция струват допълнително. Освен колекционери, подобни автомобили се търсят и от инвеститори, затова на пазара се появяват такива модели.
Нашата препоръка: ако притежавате 911 Carrera RS 2.7, то трябва да го карате и карате и карате. Да не спирате. Движението се отразява добре на автомобила и собственика му, няма никаква полза от това да стои в гаража. Съществува обаче един значително по-изгоден (но не и евтин) 911 S, който доставя голямо удоволствие…
… и като Targa със 130 к.с. гарантира достатъчна мощност, както и свеж въздух и стил. За типичното усещане от 911 не е задължително да притежавате Carrera RS, радостта от формите, техниката и звука на двигателя може да бъде изживяна и при други модели на Porsche.
Предлагането е налице, изборът – нелош. 912 в добро състояние може да бъде много трудно намерено. За съжаление пазарът познава и некоректни продавачи: някои Carrera RS съществуват по два пъти.

Кокпитът и интериорът на версията Touring са издържани в черен цвят и са доста семпли – тук няма и следа от блясъка на суперспортните коли.

911 на пътя: Carrera RS не винаги е необуздан модел за състезания, при необходимост може да се движи бавно и да се управлява с лекота.

Черно и жълто. Формата и изпълнението на спойлера и надписите са създадени от инженерите и дизайнерите на Porsche за няколко дни.