Спонсорът на Олимпийските игри Toyota се дистанцира


20
юли
2021

Японският топ-спонсор на Олимпийските игри в Токио, автомобилният гигант Toyota, се дистанцира дни преди началото на игрите: няма да бъде излъчвано нито едно от подготвените за олимпиадата рекламни клипове.

Това, че един от най-големите спонсори на Олимпийските игри в Токио обръща гръб на игрите дни преди началото им, е горчива новина за организаторите. Както съобщиха от фирмата в понеделник, нито един от рекламните клипове във връзка с игрите няма да бъде излъчен. Също така стана ясно, че шефът на Toyota Акио Тойода и други представители на концерна няма да присъстват на церемонията по откриването на Олимпийските игри на 23-ти юли. Според изявлението на автомобилния концерн това ще бъдат игри, които се сблъскват с голямо неразбиране.

Изявлението засяга най-вече японския пазар. Toyota е една от 60-те японски фирми, дали за спонсорски права на Олимпийските игри гигантската сума в общ размер на 3 милиарда долара. Пандемията и редицата провали и скандали преди началото на игрите хвърлиха сянка върху най-голямото спортно събитие на света.

Заради корона-вируса олимпийските игри ще бъдат проведени почти без публика. Все по-голяма част от жителите на Япония са против провеждането на игрите в Токио. Изглежда спонсорите са се изплашили от негативно влияние върху имиджа си в тази връзка.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин