2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПОЧТИ НЕВЪЗМОЖНО Е, да се движиш по магистралата, а също и в града и извън него с тази зелена Opel Mokka без да биеш на очи. Малкият SUV обаче спечели сърцето не само с външния си вид, а с доброто му представяне при пътуване на дълги разстояния. 1,2-литровият турбомотор с 8-степенна автоматична трансмисия и 130 к.с. върви много добре и доставя удоволствие. Единствено разходът можеше да е малко по-нисък – по време на теста бяха 8,4 л/100 км. А заради не особено големия резервоар от 44 литра ще спирате често на дълъг път. За мен по време на дълъг път е важна и музиката: аудиосистемата с Bluetooth-връзка дава хубав звук, но е малко изнервяща. Понякога се налага да рестартирам автомобила, за да тръгне. Управлението на 10-инчовия тъчскрийн също не е съвсем интуитивно. Бях разколебана от асистента за запазване на пътната лента – много е чувствителен и Mokka постоянно се намесва в управлението. Въпреки това си падам по зеления модел.
+ приятно спокоен, но може да се движи и бързо, дори и на дълги разстояния. Страхотен дизайн.
– прекалено нервен асистент за запазване на пътната лента, нестабилна Bluetooth-връзка, с лош обзор
OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO
СТАРТ 25-ти ноември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 79 045 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л А 95 Н/100 км

