Специалист по транспортни задачи

1508
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ЗАДАЧАТА Е ЯСНА: Имам нужда от просторно превозно средство за пътуването от Хамбург до Липщат. Важно е да може да превози много офис мебели. В допълнение голям чувал за седене, няколко подвижни кутии, чанти и торби с дребни вещи

Добре, че се сетих за нашето читателско пътуване от миналата година. Тогава двама читатели пътуваха от Германия до Румъния за пет дни с Dacia Jogger TCE 100 Eco-G. И Jogger наистина се справи. Независимо дали става въпрос за магистрала, хубави асфалтови пътища, не толкова добри пътища с дупки, офроуд по поля и горски пътища – винаги можете да разчитате на семейния ван. И той се оказа истинско „муле”: като муле той лесно транспортраше големи количества товари. Специалният акцент на екскурзията до родината на Jogger беше къмпинг-качествата на автомобила. Задната част и багажникът могат бързо да се превърнат в двойно легло, което води до палатката, прикрепена отзад – всичко това е много практично. И на практика сега, когато актуалната Dacia Jogger е част от тестовия парк на AUTO BILD. Използва се за офис премествания. При товарене ванът още веднъж потвърждава качествата си на майстор на оползотворяването на място. Със сгъната задна седалка той предлага максимален обем на багажника до 1807 литра (като седемместен) – огромен. По време на пътуването се научавам да оценявам пестеливия бензинов двигател на автомобила. Неговите 91 к.с. са достатъчни за 170 км/ч по магистралата – лично аз нямам проблем с това. И лесно се справям с доста лежерното ускорение – все пак мулето не е състезателен кон. Въпреки това бях леко притеснен от нивото на шум при шофиране с по-високи скорости, тъй като става малко по-шумно на борда – Jogger наистина не е особено добре шумоизолиран. Dacia са монтирали много твърда пластмаса в интериора. Но е много добре изпълнено и е доста практично. Когато погледнете системите за комфорт и подпомагане на водача, получавате усещането, че Jogger предоставя нещо съвсем честно и тук: навигация, сгъваеми маси отзад, които могат да се превърнат в седем седалки, отопление на седалките, асистент за мъртвата зона и помощ при паркиране отпред и отзад – съвсем прилично оборудване. И така командировката беше завършена уверено – благодарение на майстора на транспортирането.

+ много издръжлив, непоклатим, добри транспортни качества – един майстор на превозването.

– инфотейнмънт-системата е достатъчна, но не е в крак с времето.

DACIA JOGGER TCE 100 ECO-G

СТАРТ 28-ми юли 2022 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 21 500 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 63 300 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,2 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин