След 100 000 км X1 заслужи шестица


24
февр.
2019
Той може и да смуче: не вино, а над 10 литра А95Н при бързо шофиране. Дизелите са по-икономични

Въпреки че е оборудвана с информация за трафика в реално време, тя среща проблеми при изчисляването на маршрута, както се случило на Андреас Май. „Системата „смята“ по-бавно от стария ми мобилен телефон.“ По-бързо работи системата за разпознаване на пътни знаци. Навигационната система Plus включва и Head-up дисплей. Той е сред онези екстри, които на пръв поглед може да обявите за излишни, но без чиято ненатрапчиво перфектна функция скоро няма да можете да живеете. Което обаче не може да се каже за волана. „Мазен като наденица“, отвратен е Хенинг Клип след 70 000 километра. Кожената тапицерия на М волана е набъбнала, което според BMW е единичен случай. Ами голямата колкото чинийка цицина на подлакътника на дясната врата, която се издува на тапицерията малко след началото на теста? „Нашият доставчик подобри качеството при производството.“ Не звучи особено „премиум“.

Мехурът на подлакътника: пластмасите като в евтин A не подхождат на едно BMW

При финалното разглобяване експертът от DEKRA Маркус Константин открива леко набръчкване на седалката на водача, повърхностна корозия на подрамите и едната панта на вратите, шума в дренажите на моторния отсек и минимални следи от протриване по дъното – общо 1 наказателна точка. Х1 получава още една точка за лекото омасляване около маркуча за нагнетявания въздух и маслото във всмукателната система. То няма място там. Така че на финала Х1 получава 5 наказателни точки. Което означава оценка 6 минус.

Аналогов километраж, средната конзола е насочена леко към водача – едва ли е възможно по-добре

ИЗВОД

ЕДИН ТОЛКОВА УЮТЕН ВСЕСТРАНЕН ТАЛАНТ! Това бе мнението на повечето водачи по време на продължителния тест на Х1: можете да пътувате, да теглите ремаркета, да шофирате агресивно и да се движите много спокойно. За голямата сума пари получавате и много в замяна, на финала и едни безпроблемни 100 000 километра – и върхово класиране в нашата ранглиста. Трябва ли двигателят да е бензинов? Отговора на този въпрос ще даде бъдещето.

Още по темата

Card image cap
100 000 км с C 250 d 4Matic T Avantgarde: един Mercedes в нова светлина

27
сеп.
2017

С-клас пое по трасето на маратонския ни тест в невинен бял цвят. И след изпълнени със стрес 100 000 километра достигна до целта с почти бяла престилка

Card image cap
i30 срещу Focus и Megane: битката на комбитата

18
окт.
2017

Hyundai все повече набира скорост. След старта на компактния автомобил i30 сега гамата на модела се разширява и на пазара се появява чисто новото комби

Card image cap
Ibiza на кокили

12
окт.
2017

Seat Arona се появява с високи очаквания и успява да ги изпълни

Card image cap
Cactus и 2CV: среща на поколенията

19
юни
2017

Cactus трябва да съживи духа на семплия и креативен "французин". Какво по-подходящо от първо сравнение с големия образец - 2CV?

Card image cap

В последния брой:

Архив >