След 100 000 км X1 заслужи шестица


24
февр.
2019

НИКОЙ НЕ Е ПО-БЛИЗО ДО ВАС, скъпи читатели на AUTO BILD, от Щефан Пулс. Роденият в Хамбург колега е винаги нащрек: той следи всекидневно пощенската кутия, запознат е с грижите и желанията на читателите и отговаря за важната пощенска кутия за оплаквания, в която се събират всички неприятности на четири колела. И когато този доктор на автомобилните науки, който се радва на всяко пътуване с електромобил, отбележи в бордовия дневник на BMW Х1 при пробег 57 922 км „Този автомобил е на първо място в моя виртуален списък на покупка!“ – леле, това е нещо наистина сериозно. Но нека се вгледаме по-внимателно в нашия кандидат за отлична оценка.

Маневрен, с добър обзор, просторен – ние смятаме, че този SUV с дължина 4,42 метра има перфектните размери

Сребристото Х1 стартира продължителния тест като xDrive20i, тоест с двойно задвижване и бензинов двигател с мощност 192 к.с., което в настоящия момент на дизелова паника се приема като евтина и добре дошла алтернатива. А какво значи премиум: това се вижда от базовата цена от 75 200 лв., която се покачва до 108 500 лв. благодарение на екстрите като автоматична трансмисия, 18-цолови джанти, автоматична климатична инсталация или навигационна система Plus с RTTI информация за трафика в реално време. Направо може да ти спре дъха. Доста пари за SUV, който с дължината си от 4,42 метра се позиционира в популярния сегмент на средния клас: между достъпни модели като Seat Ateca, тайни препоръки като „корейците“ или крал Tiguan. Още от началото на теста BMW впечатли със сполучливата си концепция.

КАКВО НИ НАПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ

Омазняване на маркуча за нагнетявания въздух. Не е нещо необичайно при турбодвигателите и в този си вид все още не е повод за притеснения
Ръждиви панти на вратите? Не изглежда много добре. Учудващото е, че при нашия тестов автомобил бе засегната само една от всички панти
Купчина компост. Шумата се беше натрупала в моторния отсек през дренажните отвори. И те могат да се запушат
Безупречни. На демонтираните фрикционни дискове на автоматичната трансмисия (производство на Aisin) не се забелязват дори и най-слаби следи от износване

„Приятни размери, разточително много място заради напречно разположения двигател и добър обзор“, смята редакторът Ларс Буземан след 6988 километра. Отзад удобно седят дори високи пътници, а регулируемата надлъжно задна седалка осигурява гъвкавостта на ван. Спокоен при дълги пътувания, маневрен в града, сигурно сцепление – оценката за целия тест от 100 000 километра бе единодушна: „Един перфектен всестранен талант!“ Но го има и проблема, познат от отличниците, когато дори и най-малките грешки се заплащат двойно. Често има спорове, сякаш Х1 всъщност са два автомобила.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Голямо комби, малък двигател: Kia Ceed, Ford Focus, Škoda Octavia, Opel Astra

19
окт.
2016

Downsizing – това вече не е нищо ново. Сега и Škoda радикализира Octavia Combi с мотор джудже. Сравнение с три наложили се модела в еднолитровия клас

Card image cap
Новото Peugeot 3008 срещу Hyundai Tucson и Renault Scénic

19
ян.
2017

Peugeot 3008 прави всичко по различен начин. Дали обаче той е и по-добър? Tucson и Scénic ще се опитат да му се противопоставят

Card image cap
Alpina B4 Cabrio: с 410 „коня“ под открито небе

18
авг.
2016

С B4 Cabrio Alpina демонстрира какво означава „мощ“ – благодарение на 410 к.с. „баварецът“ вдига над 300 км/ч. Ето нашите впечатления от него!

Card image cap
Great Wall Steed 6 2.0D: изисканият товарач

5
май
2016

Съвсем скоро Great Wall ще пусне на пазара по-луксозния „брат“ на най-продавания пикап в България

Card image cap

В последния брой:

Архив >