След 100 000 км X1 заслужи шестица


24
февр.
2019

НИКОЙ НЕ Е ПО-БЛИЗО ДО ВАС, скъпи читатели на AUTO BILD, от Щефан Пулс. Роденият в Хамбург колега е винаги нащрек: той следи всекидневно пощенската кутия, запознат е с грижите и желанията на читателите и отговаря за важната пощенска кутия за оплаквания, в която се събират всички неприятности на четири колела. И когато този доктор на автомобилните науки, който се радва на всяко пътуване с електромобил, отбележи в бордовия дневник на BMW Х1 при пробег 57 922 км „Този автомобил е на първо място в моя виртуален списък на покупка!“ – леле, това е нещо наистина сериозно. Но нека се вгледаме по-внимателно в нашия кандидат за отлична оценка.

Маневрен, с добър обзор, просторен – ние смятаме, че този SUV с дължина 4,42 метра има перфектните размери

Сребристото Х1 стартира продължителния тест като xDrive20i, тоест с двойно задвижване и бензинов двигател с мощност 192 к.с., което в настоящия момент на дизелова паника се приема като евтина и добре дошла алтернатива. А какво значи премиум: това се вижда от базовата цена от 75 200 лв., която се покачва до 108 500 лв. благодарение на екстрите като автоматична трансмисия, 18-цолови джанти, автоматична климатична инсталация или навигационна система Plus с RTTI информация за трафика в реално време. Направо може да ти спре дъха. Доста пари за SUV, който с дължината си от 4,42 метра се позиционира в популярния сегмент на средния клас: между достъпни модели като Seat Ateca, тайни препоръки като „корейците“ или крал Tiguan. Още от началото на теста BMW впечатли със сполучливата си концепция.

КАКВО НИ НАПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ

Омазняване на маркуча за нагнетявания въздух. Не е нещо необичайно при турбодвигателите и в този си вид все още не е повод за притеснения
Ръждиви панти на вратите? Не изглежда много добре. Учудващото е, че при нашия тестов автомобил бе засегната само една от всички панти
Купчина компост. Шумата се беше натрупала в моторния отсек през дренажните отвори. И те могат да се запушат
Безупречни. На демонтираните фрикционни дискове на автоматичната трансмисия (производство на Aisin) не се забелязват дори и най-слаби следи от износване

„Приятни размери, разточително много място заради напречно разположения двигател и добър обзор“, смята редакторът Ларс Буземан след 6988 километра. Отзад удобно седят дори високи пътници, а регулируемата надлъжно задна седалка осигурява гъвкавостта на ван. Спокоен при дълги пътувания, маневрен в града, сигурно сцепление – оценката за целия тест от 100 000 километра бе единодушна: „Един перфектен всестранен талант!“ Но го има и проблема, познат от отличниците, когато дори и най-малките грешки се заплащат двойно. Често има спорове, сякаш Х1 всъщност са два автомобила.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Jaguar E-Pace и Volvo XC40: дали са нещо по-добро?

7
дек.
2017

Те най-малкото искат да бъдат такива – новите модели с висока позиция на седене на Jaguar & Volvo. Какво могат обаче луксозните SUV-чета в ежедневието?

Card image cap
Сдържан работяга в новия F-Pace

8
апр.
2016

Дали това е Jaguar? Новият F-Pace е първият SUV на марката и се позиционира между BMW X3 и X5. AUTO BILD тества дизеловата версия със 180 к.с.

Card image cap
Звездата от първия брой на AUTO BILD

6
май
2017

Coupé-тата на Mazda с ванкелови двигатели винаги са били малко чудо на техниката. RX-7 бе на първата корица на Auto Bild през 1986 г.

Card image cap
Audi RS 5 Coupé срещу BMW M4 Coupé Competition: единият фучи, другият пуши

25
ное.
2017

Audi RS 5 и BMW M4 Competition са с по 450 к.с., имат само по две врати и струват много. Въпреки изброените прилики различията между тях не биха могли да бъдат по-големи

Card image cap
Сравнителен тест на новото Audi A4

22
февр.
2016

Новото Audi A4 се изправя срещу BMW Серия 3 в страхотна форма – както и срещу съперниците Škoda Superb и Jaguar XE

Card image cap

В последния брой:

Архив >