Скенери на Nokian проверяват гумите при влизане в паркинг


17
май
2018

Автомобилните гуми са сред най-важните компоненти за безопасността в една кола, а те са толкова безопасни, колкото тяхното състояние им позволява да бъдат. Дигиталната услуга SnapSkan, разработена от производителя на гуми Nokian Tyres в сътрудничество с търговската верига за автомобилни гуми и автоуслуги Vianor, улеснява проверката на състоянието на гумите и мониторинга им, без да добавя допълнителни разходи за потребителя. Услугата стартира пет нови места за проверка в Скандинавските държави. Планът е услугата да се разшири още повече на международно ниво.

SnapSkan накратко

Със SnapSkan измерването на дълбочината на протектора става бързо и лесно чрез употребата на най-новата 3D технология за сканиране. Скенерите на SnapSkan могат да бъдат открити на изходите и входовете на паркинги. Шофьорът преминава с колата по рампата на скенера, когато влиза или излиза от паркинга и SnapSkan автоматично сканира гумите. Шофьорът може да активира услугата чрез SMS или онлайн преди или след сканирането, за да получи дигитален отчет за състоянието на гумите си. Ако реши да не я активира, цялата информация за автомобила, събрана от SnapSkan, ще бъде окончателно изтрита след седмица. Ако избере да активират отчета, той бива изпратен на мобилното устройство на шофьора напълно безплатно. Докладът включва измервания на протекторите на гумите и код, който предоставя намаление за нови гуми в избрани магазини.

Nokian Tyres разработи услугата SnapSkan, защото се грижи за своите клиенти. SnapSkan е първата в света услуга за сканиране на гуми, която е напълно автоматична и достъпна за всички на публично място. „Грижата и безопасността са в основата на всичко, което правим. SnapSkan е уникална потребителска услуга и ни отличава от други производители на гуми. SnapSkan ни позволява да комуникираме към шофьорите не само състоянието на техните гуми, но също така какви последствия има състоянието на техните гуми върху сигурността на пътя като цяло.“, казва Хил Корхонен, президент и главен изпълнителен директор на Nokian Tyres.

Безплатната услуга SnapSkan прави мониторинга на състоянието на гумите лесен и бърз за шофьора. SnapSkan измерва дълбочината на протектора на автомобилните гуми чрез скенер и изпраща информацията директно до устройството на шофьора (смартфон, таблет или друго). Услугата е разположена на места, които шофьорът обикновено посещава, елиминирайки нуждата от допълнителна спирка или шофиране до друго място за проверка.„Получихме огромно количество положителни отзиви относно SnapSkan. 80% от запитаните казват, че използват услугата без усилие, и че биха я препоръчали на други. А дори по-важно е това, че 70% смятат, че услугата подобрява сигурността на пътя“, казва Виле Никола, програмен мениджър, отговорен за услугата SnapSkan в Nokian Tyres.

SnapSkan беше представена за първи път през 2016 по време на технологичното стартъп събитие Slush. Прототип на услугата бе използван в многоетажен паркинг в Хелзинки и първият пункт за обслужване на клиенти бе отворен през юни 2017 на паркинг в град Турку във Финландия. Обратната връзка от потребителите от тези първи две обслужващи места, бяха използвани, за да развият още повече цялата потребителска услуга на SnapSkan.

Още по темата

Card image cap
България със стабилен ръст в продажбите на нови автомобили

14
юли
2017

За миналия месец страната ни регистрира над 30 процента ръст, сочат данните на ACEA

Card image cap
Скоростна кутия с два съединителя и 7 предавки за MINI

20
дек.
2017

Новост при MINI 3 врати, MINI 5 врати и MINI Cabrio: седемстепенната автоматична трансмисия Steptronic с два съединителя позволява ускорение без прекъсване в подаването на мощност

Card image cap

В последния брой:

Архив >