СЕРВИЗ ВМЕСТО ФИЕСТА


10
май
2019

Междинни резултати от продължителните ни тестове

Всичко е съобразно желанието при тази Fiesta. Темпераментен 3-цилиндров мотор със 100 к.с., спонтанно реагиращо управление, приличен комфорт на окачването, ниско ниво на шум – моделът от Кьолн е един доста зрял малък автомобил. Автоматичната трансмисия му подхожда напълно. Тази Fiesta има голям брой почитатели в нашата редакция. Но въпреки това нещата не вървят съвсем гладко. При пробег 54 513 километра малкият автомобил изписа съобщение на бордовия компютър, че иска в сервиза. Доста рано, всъщност това трябваше да се случи чак при 60 000 километра. Няма значение, казахме си, тъкмо в сервиза ще оправят изнервящия шум от волана. Дребна работа, малко масло и готово. При огледа обаче се вижда теч на охладителна течност по гарнитурата на цилиндровата глава. Това е сериозен плюс за внимателните служители от сервиза, но същевременно и доста солиден минус за дълготрайното качество на симпатичната Fiesta. 

+ много спокойно работещ 3-цилиндров двигател; добро впечатление от качеството, прилични седалки

– малки странични огледала, лошо управление на чъскрийна (малки полета).

FIESTA 1.0 ECOBOOST AUTOM.

СТАРТ 7-ми декември 2017 г.  

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 22 400 евро

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,0 л/100 км

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 59 774 км

Още по темата

Card image cap
Polo срещу Ibiza: кой тук гледа на червено?

28
ное.
2017

Новият Seat Ibiza срещу чисто новото VW Polo. И двата модела с 1-литров трицилиндров двигател със 115 к.с. се произвеждат на един и същ конвейер в Испания – и въпреки това са напълно различни. Дуел между братя

Card image cap
Hyundai Ioniq: дискретно иновативен

6
апр.
2017

Хибридът на Hyundai отговаря на вкусовете на европейските потребители – и не се опиянява от прекален футуризъм

Card image cap
VW Caddy срещу Peugeot Partner Tepee

18
май
2016

Тук от значение е всеки сантиметър! Caddy и Partner са идеалното решение за младите семейства и за фирмите. Кой да изберем?

Card image cap

В последния брой:

Архив >