Седнахме в Mazda MX-5 RF

Mazda спазва работното време: точно с настъпването на пролетта японците показват MX-5 RF


4
юни
2016

НАЙ-ХУБАВАТА НОВИНА от Ню Йорк е следната: новият MX-5 RF (Retractable Fastback) ще се появи през пролетта на 2017 г. точно такъв, какъвто ни го показаха от Mazda – почти като Junior Coupé на Aston Martin. Ако на Джеймс Бонд случайно му се прииска да има японски служебен автомобил – ето го и него. Дълъг и широк колкото роудстъра, по-висок със само 5 мм. И с допълнителна шумоизолация в пластмасовия покрив, която също е дело на Webasto. Германските специалисти създадоха и твърдия покрив на последното поколение на MX-5, което с продадени 101 819 екземпляра е почти толкова популярно колкото и роудстърът.

Отвътре има фина напа кожа. Mazda предлага RF само с топнивото на оборудване Sportline

Отвътре има фина напа кожа. Mazda предлага RF само с топнивото на оборудване Sportline

Нямаше никакви проблеми относно качеството и водонепромокаемостта – обещание и за представения сега Fastback покрив, който се отваря електрически за 12 секунди и по отношение на хореографията си може да се конкурира с Porsche 911 Targa. След натискане на бутон колоните на покрива се повдигат нагоре. След това лакираният в цвета на автомобила или в черно покрив се сгъва назад, прибирайки се в пакет с вертикалното задно стъкло, и влиза зад задните седалки – там, където роудстърът прибира своя покрив от плат. Багажникът продължава да побира 130 литра. Открити остават стабилната дъга срещу преобръщане и двете странични колони, докато преградата срещу вятъра от акрил трябва да предотврати течението от задната страна на автомобила.

Функционира безупречно: пластмасовият покрив от три части е разработка на Webasto. В сгънато положение той влиза в специален отвор и не променя вместимостта на багажника от 130 литра

Функционира безупречно: пластмасовият покрив от три части е разработка на Webasto. В сгънато положение той влиза в специален отвор и не променя вместимостта на багажника от 130 литра

RF тежи с около 40 кг повече от MX-5, а окачването и управлението са настроени спрямо теглото от 1060 килограма. В Германия първоначално ще се предлага само версията със 160 к.с., опционално и с автоматична трансмисия. Цена: около 60 000 лв. Останалата част от Европа ще получи и 1,5-литровия мотор със 131 к.с.

Още по темата

Card image cap
Как се снима екшън със суперавтомобили (ВИДЕО)

5
окт.
2016

Снимките на Transformers 5 в Лондон събраха Bumblebee, Barricade и режисьора Майкъл Бей на едно място. Във фантастичния екшън са включени и Lamborghini Centenario и Aston Martin DB11

Card image cap
4500 к.с. за 400 метра

24
авг.
2016

Тимо и Денис Хаберман са най-бързите братя в Германия: при състезанията с драгстери като това през този уикенд на Хокенхайм те се движиха с над 400 км/ч

Card image cap
След ъпдейт за „мръсните“ дизели на VW – проблеми с АGR

28
февр.
2017

След сервизната акция на дизелите на Volkswagen много клиенти се оплакват от проблеми с AGR-системите. Според VW става въпрос за отделни случаи

Card image cap

В последния брой:

Архив >