Седем степени на мощността за GT-R


12
окт.
2019

Litchfield не се задоволяват само с едно увеличение на мощността на Nissan GT-R. Тунинг-специалистите предлагат цели седем степени на мощността!

Ако с 570 к.с. Nissan GT-R не ви се струва достатъчно мощен,  то можете да се насочите към едноименния Nismo вариант. С 30 к.с.л повече спортната версия не вдига летвата кой знае колко високо. Това прави обаче британският тунинг-специалист Litchfield, който предлага цели седем степени на мощността за GT-R.

До 760 к.с. и 865 Нм

Пакетът Stage 1 (около 2600 лв.) включва Y-Pipe на Miltek и ново програмиране на устройството за управление на двигателя, при което двигателят е с 598 к.с. и 714 Нм. При Stage 2 (около 5600 лв.) се прибавят и нова ауспухова уредба, както въздушен филтър K&N, което ви осигурява 618 к.с. С още 5 к.с. допълнително разполага Stage 3 комплектът (около 6400 лв.).

За всички останали степени на мощността от Litchfield са преработили и бензиновото впръскване с инжектори Bosch. Stage 4 (около 7000 лв.) разполага с 648 к.с., с оптимизирани Downpipes (Stage 4.25, около 8800 лв.) ще имате 669 к.с., а Stage 4.5 комплектът (19 000 лв.) с ъпгрейд на турбината и с по-мощна бензинова помпа разполага със 710 к.с. Кулминацията е ъпгрейдът Stage 5, който струва около 33 000 лв. и предлага 760 к.с. и 865 Нм максимален въртящ момент. Това е възможно благодарение на турбината EFR на Borg Warner, на интеркулер от автомобилния спорт и на подобрен приток на въздух. Отзад пък имате десетсантиметрова крайна ауспухова тръба.

Още по темата

Card image cap
Lupo-то с 12 цилиндъра и два двигателя

22
апр.
2017

Два мотора в един автомобил? Виждали сме го и преди. Само че колкото е по-малък въпросният автомобил, толкова по-сложно е преустройството му. Петер Биочич обаче се справя с много трудна задача: два V6-двигателя с общо 408 к.с. превръщат Lupo в малък снаряд!

Card image cap
Santa Fe за SEMA: с 1040 „коня“ и задно!

29
сеп.
2016

Шантавият SUV е плод на съвместната дейност между Hyundai и Bisimoto

Card image cap

В последния брой:

Архив >