2016
Goodyear пусна на пазра своята лятна гума Eagle F1 Asymmetric 3. Тя осигурява 31% по-ниско износване на протектора и по-къс спирачен път на сухи и мокри настилки. Сегментът на свръхвисокоскоростни гуми „набъбва” – с очакван ръст от повече от 9 милиона броя и с годишен ръст от 3% за периода 2015 – 2020. Очаква се в този период пазарът да нарасне с повече от 9 млн. гуми. Това се дължи основно на нарастването на автопарка в C, D и E сегмента (среден клас, лимузини, големи и луксозни автомобили), които все по-често се оборудват с свръхвисокоскоростни гуми.
Новата Eagle F1 Asymmetric 3 има нова технология – Active braking повишава контактната повърхност и сцеплнието при спиране, намалявайки спирачния път. В допълнение новата Grip booster технология и лепилото от смола за „лепкавост” осигуряват подобрено сцепление по време на спиране. Новата подсилена конструкция осигурява по-прецизно управление и издръжливост, а чрез олекотяването на конструкцията на гумата се подобряват управляемостта, представянето в завои, износването на протектора и горивната ефективност.
Гумата Eagle F1 Asymmetric 3 беше тествана от DEKRA и показа силни резултати по отношение на износването на протектора в сравнение с други премиум гуми на пазара. В действителност Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 доказа, че предлага 11 500 км допълнителен пробег (или + 31% по-добро износване) в сравнение със средните резултати на 3 водещи конкурента.
Независимият бенчмарк тест на TÜV Süd, поръчан от Goodyear, показва, че гумата Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 има 2,6 метра по-къс спирачен път (9% по-добро представяне) на мокро, 1,3 метра по-къс спирачен път на сухо (4% по-добро представяне) и 4% по-добра управляемост на мокри пътища в сравнение с трите конкурентни марки. Същите резултати показват и 10.9% по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение със средните резултати на трите конкурентни марки, като гумата дава вторите най-добри резултати по отношение на съпротивлението на търкаляне сред тестваните марки.